tiistai 3. elokuuta 2010

Paluu arkeen sai "pehmeän laskun" kun pojalle nousi kuume ja räkä valuu. 
Poitsu on nyt siis kotihoidossa vuorotellen mun ja miehen kanssa.Huomenna mun vuoro ja torstaina vietän vapaapäivää!Tämän päivän työvuorot sumplittiin niin että menen töihin vasta kun mies tulee kotiin.
Toivottavasti säästytään korvatulehdukselta..niitä kun on ollut jo ihan tarpeeksi.


Sain vähän uutta RM:ää keittiöön ja liitutauluun tarran!Taulu on ollut kovassa käytössä,Vili tykkää piirrellä siihen autoja niinkun huomaatte!:D








17 kommenttia:

  1. Ihania juttuja. Sä oot kyllä ehkä ihan ykkös RM-fani, jonka mä tiedän. :) Mulla ei oo varaa. :(

    Harmi tota Vilin sairastelua. Mä odotan kauhulla kun nämä menee hoitoon.

    Mistä tilasit tekstin?

    VastaaPoista
  2. Voih, paranemishalitus Vilille!!

    Ja mikä upea uusi olkkarinpöytä, tosi mahtava!!! Hienoja uusia astioita! Vilissä selvästi taiteilijan vikaa!! ;D

    VastaaPoista
  3. Nasba, heh ei mullakaa noihin oikeesti olisi varaa mutta kun niitä on pakko saada niin sitten niitä on vaan saatava!!:D
    Tarran tilasin nettitarrasta!

    mansmo, Vili kiittää!:) On jo paremmassa kunnossa kun eilen!
    Niimpä,taiteellinen mies tulossa!:D

    VastaaPoista
  4. Pikaista paranemista kotijoukoille!

    Minulla on tuo sama RM:n salaattikulho, se on tosi hyvä. Kaipailin saman sarjan mehukannua, jota oli ainakin myynnissä viime kesänä, mutta en sitä ainakaan toistaiseksi ole löytänyt. Helsingissä on se uusi ihana RM:n myymälä, sielläkään ei ollut.

    VastaaPoista
  5. Kivat rm:t ja paranemisia pikkuiselle!

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Voi harmitus tuollaisia nuhasteluja...paranemisia pikkuiselle.

    <3 rmt <3

    ps. mun kone on tullut "hulluksi", en saa kommentoitua ja nyt se poisti mun toisenkin kommentin...tuleekohan tämä edes läpi????

    VastaaPoista
  8. Vastavierailulla ;) Ja voi mitä ihanaa täällä olikaan!!! Ihania RM juttuja! Ja voi mikä olkkarin pöytä, juuri tuollaisen tarvitsisin tv-huoneeseen... Laitan Sinut blogilistalleni, jos ok?!
    Mukavaa viikonjatkoa :)

    VastaaPoista
  9. No voi harmitus pikkuisen sairastelua =/ Pikainen paranemistoivotus sinne <3

    Kivoja ostoksia taas <3

    VastaaPoista
  10. Merja K,kiitos!No höh,toivottavasti jostain löydät sen kannun!Mä en oo vielä päässy käymään tuolla uudessa myymälässä mutta toivottavasti pian!

    Jeppu,kiitos!:)

    Sanna-Riikka, no mikäs siellä nyt tökkii!:O pikkuinen kiittää!:)

    Linda, voi kiitos ja tottakai saat!:) mukavaa viikkoa myös sulle!

    aNNa, kiitos! <3

    VastaaPoista
  11. Voi harmi, kun siellä ollaan kipeänä, pikaista paranemista! Ihana tuo alemman postauksen pöytä:) Minä metsästän meille ruokapöytää valkoista uusvanhaa tai vanhaa.

    VastaaPoista
  12. Hei!
    Voitit blogini arvonnassa korusetin. laitatko osoitettasi s.postiini :) haliaddikti @ hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Ihania astioita sinulla!
    Pikaista paranemista pikkumiehelle! Sairastelu on sitten kurjaa..

    VastaaPoista
  14. Mammeli,kiitos!:)

    RouvaM, Ohhoh!Minä joka en koskaan voita mitään!!sähköpostia laitettu!:)

    Sumi, kiitos!:)

    VastaaPoista
  15. Mistä nuo purkit ovat, joissa on (arvellakseni :P) vaahtokarkkeja ja kahvinpapuja? Kivan näköiset!

    VastaaPoista
  16. Nuo RM:n purkit on niiin ihania!!
    Pikaista paranemista pikkumiehelle :)

    VastaaPoista
  17. Mari,purkit ovat Sisustus Satiinista!Riviera Maisonin astioita!

    Terhi,niin on!Kiitos!:)

    VastaaPoista