maanantai 29. elokuuta 2011

Greengate arvonta!



Törmäsin näihin ihaniin uusiin punaisiin Greengate juttuihin ja en voinut vastustaa...Tuo mallisto on tosi kiva!Mun ihan ekat Gg:t!:)
Ehkäpä kotiutan jossain vaiheessa myös muutaman pilkullisen mukin vielä..!



Arvontapalkinnoksi ostin myös saman sarjan juttuja,
tomusokerisirottimen ja servettejä!


Lukijamäärä on ihan superhuima,kivaa kun ootte siellä
ja jaksatte juttujani lukea ja kommentoidakkin!:)
Tällä kertaa haluankin arpoa vain lukijoiden/lukijoiksi
 liittyneiden kesken.

Yhden arvan saa kommentilla ja toisen linkityksellä.
Lisäksi haluaisin kuulla ketä te ootte ja mistä ootte tänne löytäneet!
Ruusuja,risuja ja toiveitakin saa aina esittää!

Arvonta-aikaa on 9.9 klo 21.asti!

Arpaonnea kaikille!

132 kommenttia:

  1. Ai vitsit, ihana palkinto! :D

    Olen yks mamma vaan täältä etelä suomesta ja nautin sisustamisesta kun saa sellaisen ihanan inspiksen! En todellakaan muista ( rämäpää) että miten tänne löysin mutta iloinen olen että löysin! :)

    VastaaPoista
  2. Iik miten ihana palkinto :) Yhdellä arvalla mukana 5 muksun mamma Pirkanmaalta. En muista mistä tänne ekan kerran 'eksyin', mutta pitkän matkaa on jo mukana kuljettu ja varmaan aikalailla kaikki postaukset luettu :) IHANA BLOGI ja kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  3. Tahtoo myös mukaan! Ihania!!

    En muista kans enää, mistä sinut aikoinaan löysin. Mutta mä en lähde täältä enää kuin kulumalla ;)

    Sally - 40v. perheenäiti Hämeen sydämestä - stars and stripes lähellä sydäntä!

    VastaaPoista
  4. Oi että miten ihana palkinto!!!:) Kahdella arvalla mukana ehdottomasti:) En muista tarkalleen, miten tänne eksyin, mutta kun tieni tänne löysin, niin pois en täältä lähde:) Sinulla on kauniita kuvia ja kivoja postauksia:) Minä olen 4 lapsen äiti, joka aloitti bloggailun tuossa talvella ja tämä on vienyt ihan mennessään:)

    VastaaPoista
  5. Ihana arvonta palkinto täällä. Kahdella arvalla mukana.
    Blogista blogiin hyppelemällä joskus tänne löysin. Minut löytää helmiinan talossa blogista. :)

    VastaaPoista
  6. Yhdellä arvalla mukana! Ihana palkinto! <3

    Eli mä olen naana, kahden pojan äiti ja onnellisesti naimissa. Perheeseen kuuluu myös ruttunaamainen bokseri, joka täyttää joulukuussa jo 10v.

    En sitten yhtään muista miten olen tänne eksynyt?! Ehkä sisustuspalstan kautta? Muistatko sinä? :D

    VastaaPoista
  7. Lovely!
    I love Greengate...
    Kram ♥

    VastaaPoista
  8. Ihana palkinto! Kahdella arvalla mukaan arvontaan!=)

    VastaaPoista
  9. J white & black blogista, vakkarilukija :) Linkitän blogiini eli kahdella arvalla mukana! Apua, en yhtään muista miten blogiisi löysin, varmaankin jostain toisesta blogista :)

    VastaaPoista
  10. Vakkarilukija; siitä lähtien kun keväällä koko blogimaailman löysin. Alunperin tullut varmaan ihan sattumalta blogista toiseen hyppelemällä. Tykkään runsaasta ja värikkäästä sisustamisesta ja keräilenkin inspiraatiota täältä usein. Arvonnassa mukana yhdellä arvalla, koska minulla ei (vielä) ole omaa blogia jonne linkittää.. Ihana tuo sirotin!

    VastaaPoista
  11. Liisa Vaniljaisesta, hei! Hih, taidat jo hiukan tunteakin, joten mitäs tässä nyt suurempia selittelemään. Jonkun toisen blogin kautta varmastikin blogisi olen löytänyt, tai sitten sinä löysit minut ja tulin oitis vastavierailemaan ja jäin... Olen seurannut siitä asti Vaniljaisen "melkein kaimablogin" menoa ja tykkään valtavasti sekä jutuistasi että sisustustyylistäsi :) Mukava myös, kun tietää, että melkein samanikäiset taaperot (kohta pitää kai sanoa leikki-ikäiset!) meillä kotona vilistää, hih ;)
    Mukaan ihanaan arvontaasi osallistun tietty kahden arvan voimin, eli nyt linkittämään! Mullakaan ei ole vielä yhtään gg astioita, meillä kun en ole niihin vielä missään törmännyt, nettikaupasta ei tule astioita tilailtua, kun kerran oli tilaukseni mennyt postissa rikki :( Pari gg tekstiiliä löytyy, siinäpä nuo. Ihania ovat!
    Tulipas taas romaani...mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  12. Yhdellä arvalla mukana ihanaisen palkinnon arvonnassa!! :)

    Täällä blogiasi lueskelee 26-vuotias kahden karvalapsen mami pohjanmaalta. Olen seuraillut jo tovisen blogiasi. Jostain kivoja kiertoteitä tänne löytänyt ja tykästynyt kovasti.

    VastaaPoista
  13. Voi ihanuus mikä palkinto, kahdella arvalla lähden mukaan!

    Olen yhden pojan äiti Oulusta. Blogiasi olen seurannut jo pidemmän aikaa, enkä yhtään muista, että mistä tänne löysin :)

    VastaaPoista
  14. Yhdellä mukaan - on nuo ihania! :)

    VastaaPoista
  15. Voi, yhtään en minäkään muista mistä aikoinaan blogiisi olen tullut, mutta veikkaanpa että jonkun toisen ihanaisen blogin kautta... ♥

    Tykkään kovasti tyylistäsi sisustaa ja kuvasi ovat niin kauniita, siksi kait tänne on aina niin mukava tulla! :)

    Näiden näppäimien takana Mari, 40+ käsillätekijä Meri-Lapista. Kotijoukoissa myös mies, 2 tytärtä ja 2 koirapoikaa.

    Punavalkoisuus iskee nyt täysillä, joten mukana arvonnassasi ilomielin!

    VastaaPoista
  16. Ihanainen palkinto! Kahden pienen pojan äippä täällä, joka tykkää ajan patinasta ja itse tekemisestä :) Jonkun toisen blogin kautta aikaa sitten olen tänne löytänyt.

    VastaaPoista
  17. Hei! Olen aikas tuore lukijasi, siltikään en muista mistä tänne eksyin! :)
    Olen yhden pojan äiti sekä miehen vaimo Pirkanmaalta. Harrastan kaikenlaisia käsitöitä, erityisesti korttiaskartelu ja ompelu ovat sydäntä lähellä.

    VastaaPoista
  18. Minä kahdella mukaan!
    En muista yhtään, miten tänne löysin, mutta varma on se, että tänne jään. Toivottavasti bloggailet vielä ainakin seuraavat 30 vuotta :)

    VastaaPoista
  19. Ihanat palkinnot!
    Olen mukana yhdellä arvalla. :)

    Löysin blogisi toisen (?) blogin kautta ja ihastuin heti sinun tyyliin ja näihin mukaviin juttuihin ja kuviin! Tätä blogia on ilo seurata :)

    VastaaPoista
  20. Yhdellä arvalla mukana, ihanan palkinnon arvonnassa =) Tieni tänne kulki jonkun muun blogin kautta, en millään muista minkä, mutta täällä olen ja täällä pysyn =)

    VastaaPoista
  21. Kivan blogin löysin ihan sattumalta, Kirsikan blogista tänne päädyin. Ja vielä arvontakin, kävipä tuuri. Ihastelin edellisen postauksen tähtikuvioista kastelukannuasi - hieno! Liityin lukijaksesi, koska blogisi tuntuu elämänmyönteiseltä ja persoonalliselta. Itse saan iloa arkeen valokuvauksesta, puutarhanhoidosta, luonnosta, parvekepuutarhailusta ja keramiikan sekä muiden käsitöiden parista. Tule joskus käymään Mielen Lumoon, kun ennätät! Ja yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  22. GG:llä on aika ihani juttuja tälle(kin) syksylle.

    Täällä päässä puutarhuri Satakunnasta. Blogisi on blogilistallani, joten pysyn ajan tasalla päivityksistäsi aj käyn aina kurkkailemassa, kun jotain uutta tulee eetteriin. En enää muistaa, mitä kautta tänne alunperin eksyin.

    VastaaPoista
  23. Olen myös aivan ihastunut noihin punaisin GG:n astioihin. Arvontaan mukaan haluan myös. :))

    VastaaPoista
  24. Yhdellä arvalla mukana superarvonnassa. Blogisi oli varmaankin niitä ensimmäsiä, joita aikoinaan aloin itse seurata. Ja siitä se sitten lähti...

    VastaaPoista
  25. niin ja Nina täällä kirjoittelee. 3:n lapsen äiti, joka aloittaa tällä viikolla personal trainer/urheiluhieroja koulutuksen. Blogiisi löysin joskus kauan sitten jonkun m uun blogin kautta. Ja tykkään tyylistäsi.

    VastaaPoista
  26. Heippa!
    Mä oon Susu ja Satakunnasta kirjottelen. Blogiisi löysin joskus jonkun toisen blogin kautta, mut en muista minkä... Viihtynyt oon :)
    Parilla arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  27. Kahdella mukaan! (linkitän huomenna kun tietokoneaika nyt loppunee;))

    Hm. enpähän muista tarkkaa mistä tieni tänne olen löytänyt, ehkä joskus jo ennenkuin olen itse aloittanut bloggailun? Mutta se on varma että täältä en pois katoa <3

    VastaaPoista
  28. Aivan mahtava palkinto! Toivottavasti arpaonni suosisi :)

    Olen 5 lapsen kotiäti (edelleen) täältä K-Ssuomesta. Asutaan maalla koirien, kissan ja kanojen kanssa. Tykkään näperrellä vähän kaikenlaista :)
    En muista mistä tänne tupsahdin, mutta jonkin aikaa olen luiskellut juttujasi. Melkein kaikki postaukset on luettu ja kuvia ihasteltu.

    VastaaPoista
  29. Olen reilu 40-kymppinen, kahden lapsen äiti Kainuun korkeudelta. Luen blogeja päivittäin, mutta olen itse laiska päivittämään omaani. En muista tarkalleen mitä kautta löysin blogiisi, mutta jonkun toisen blogin kautta kuitenkin aikoinani. Olen mukana yhdellä arvalla...ihana palkinto! Oikein mukavaa syksyä sinulle!

    VastaaPoista
  30. Mukana ehdottomasti kahdella! Voi miten näiden kohdalla nyt erityisesti toivoisin arpaonnen kerrankin osuvan kohdalle!

    Blogiisi löysin, kun olit käynyt kylässä ensin meikäläisen sekatavarablogissa. On niin mukavaa löytää uusia blogeja, mutta itse olen ollut viime aikoina laiska kiertelemään.... Vastavierailulla sitten heti ihastuin ja seuraillut siitä saakka menoasi :)

    VastaaPoista
  31. kahdella arvalla mukana!

    en kyllä muista yhtään miten olen tänne löytänyt... mutta jo jonkin aikaa olen täällä vieraillut :D

    VastaaPoista
  32. Oi oi mikä ihana arvonta!! Ehdottomasti kahdella mukaan onnea koittamaan :) Minustapa taidat tietääkkin jo jotain ;) Blogisi on kaunis ja mun ihan ykkössuosikkeja <3 Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä :) Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  33. GeeGeet toimii aina. Osallistun yhdellä arvalla.

    VastaaPoista
  34. Voi apuva, toi on aina paha kysymys "mistä tänne löysit". Ei se mitään, jos olis ihan tuore tuttavuus, mutta tätäkin on jo jokunen tovi tullut luettua :) Mutta itsestä on helppo muutama sana sanoa: kotiäiti, kolme ihanaa apinaa eikun tyttöä, iät 4,5v/vajaa3v/kohta 6kk, äiti vähän höpsähtänyt vaatteisiin ja sisustukseen.

    VastaaPoista
  35. Osallistun yhdellä arvalla! Olen kolmen tytön äiti Nurmijärveltä. Blogisi löysin jokin aika sitten Sallyn blogin kautta (muistaakseni) ja nykyään joka päivä käyn kurkkimassa uusia päiviyksiä... :D

    VastaaPoista
  36. Kahdella arvalla kisataan:) Ihanat Greengatet, minäkin olen ekaa kertaa tänä syksynä tehnyt greengate hankintoja, mukeja olen pyöritellyt monesti mutta en vaan ole "uskaltanut" ostaa josko ovat sittenkin liian romanttisia. Nyt kyllä ompelen jo tilkkupeittoa greengaten henkeen..:)

    VastaaPoista
  37. Olen 36v lukiolaisen ja yläasteelaisen äitee. Enpä enää muista mistä löysin blogisi, lukijana olen kuitenkin jo pidemmän aikaa ollut.

    VastaaPoista
  38. oon päälle nelikymppinen sisustusblogeihin hurahtanut tyttönen pohjois-suomesta :) Ja yhdellä arvalla mukaan

    VastaaPoista
  39. Minähi osallistun! :))
    3-kymppinen mimmi, joka puunaa, tuunaa ja elelee arkea erinäisissä elämänasioissa!

    VastaaPoista
  40. Ihanainen arvonta. Juurikin olin noista punaisista greengateista kirjoitellut "ostoslistaa" oman blogini puolella. Ensin vain mietein että onko liian jouluiset, mutta kyllä ne onkin niin ihanat että kyllä ne taitaa sille oikealle ostoslistalle päästä. :)

    Yhtään ei tämä vähän alle kolmikymppinen rasavilli muista miten tupsahdin blogiisi, mutta niin kivoja juttuja kirjoittelet etten täältä kyllä hevillä pois lähtisi :)

    Ei ole risuja annettavaksi asti.

    VastaaPoista
  41. Neljän äiti, Ennan kenkälaatikosta. Minäkään varmasti muista mistä tänne löysin, jonkun muun blogin kautta ja heti kirjauduin lukijaksesi. Pidän tyylistäsi ja ihanista kuvista, päivityksiäsi mielenkiinnolla odottelen. :)

    Ja kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  42. Mukana! Minä löysin aikoinaan jonkun toisen blogin kautta ja jäin heti lukijaksi. Nyt löysin tänne kun sattumoisin tilaan blogiasi :) Ihana arvonta.

    VastaaPoista
  43. Ihana arvonta! :)

    Alunperin minäkin olen tänne eksynyt jonkun toisen blogin kautta, mutta nyt vasta kirjauduin virallisesti lukijaksi.

    VastaaPoista
  44. Ihana palkinto!
    En muista miten alunperin päädyin blogiisi, mutta kuulut suosikkiblogeihini.
    Mukaan lähden kahdella arvalla:)

    VastaaPoista
  45. Hep!! Kahdella arvalla mukana ja teen linkityksen tässä samantien! Tiedätkin jo kuka olen ja missä asustan, tietystä syystä, hih :O) Postaustoiveena olis tuunaukset ja olis mukava nähdä hieman enemmän teidän kotia, niinkun laajemmin kuvattuna:O)

    VastaaPoista
  46. Voi, just tuo sirotin se, mikä on aina joka paikasta ollut loppu kun olen sitä muistanut etsiä -nyt ei ole aikaa ollut enää edes etsiä, joten kokeilenpa onneani ☺
    Menen heti linkittämään, joten kahdella!!!

    Tulepa vastavierailulle osallistumaan mun arvontaan ☺

    VastaaPoista
  47. Onpas taas ihanaa GG:tä!

    Vakkarilukija olen, tietäni tänne en muista. Todella kaunista teillä kyllä on... :)

    VastaaPoista
  48. Voi kunpa onnetar suosisi minua, palkinto on aivan ihana !!!
    Yhdellä mukana kun en ole vielkään oppinu linkittämään.
    Vakituinen vierailija olen, löysin tieni tänne varmaankin ihan seikkaillessani tässä maailmassa :)
    Haaveilija,tuunailija näpertelijä joka tällä hetkellä pitkällä saikulla jalan takia.
    Iloa viikkoosi ♥

    VastaaPoista
  49. Kahdella arvalla mukana :)
    Tänne eksyin nyt ekaa kertaa toisen blogin kautta ja lukijaksi aijon ehdottomasti!

    Olen alle 30-v sähläri Helsingistä joka odottelee innolla muuttoa maalle joka tapahtuu kuukauden päästä. Siitä ja muista asioista kirjottelen itse blogia :)

    VastaaPoista
  50. Löysin tänne toisen blogin kautta, kun silmiini pisti "Greengate arvonta" ja pitihän se tulla tsekkaamaan :)

    Yhdellä arvalla tulen mukaan!

    Olen Sari, kahden pienen äiti jolla on krooninen aikapula. :D

    VastaaPoista
  51. Ihanat palkinnot!!
    Seuraan muutamia blogeja ja jostain toisesta blogista olen tänne löytänyt. Omaa ei ole ainakaan vielä koska kamera puuttuu :o(
    Mukana siis arvonnassa :o)
    Piipa

    VastaaPoista
  52. Heippa!!!

    Minä täällä;) Taidat tietää jo niin paljon minusta, että jääköt esittelyt nyt sikseen:)

    IHANA PALKINTO!!! Osallistun kahdella arvalla!!!

    VastaaPoista
  53. Alkaisikohan tästä minun Greengate keräily jos arpa onni suosisi!!??

    Olen kahden poikaviikarin äiti keski-pohjanmaalta. Bogisi olen löytänyt jonkin toisen blogin kautta mutta en muista minkä.

    Ihanaista alkusyksyä!!

    VastaaPoista
  54. Sarkka ruusukalliolta mukana arvonnassa. En enää muista mitä kautta tänne on tultu, mutta kovasti olen blogistasi tykännyt!

    VastaaPoista
  55. Kolmella mukana. Lukijaksi päädyin jo aikoja sitten ihastuttavien blogisivujesi ansiosta.
    Onnea suuresta kävijämäärästä ja iloista jatkoa blogillesi.
    Kaisa

    VastaaPoista
  56. Ihana palkinto! Onnittelut huikeasta lukijamäärästä <3

    Elikäs yhdellä arvalla mukana ja olen Niina Kokkolasta. Blogiisi olen löytänyt muistaakseni jostain toisesta blogista tai sitten sinä olet löytänyt minun blogini ensin :)

    VastaaPoista
  57. hih, enpä se minäkään enää muista mistä tänne alunperin eksyin :)
    Flunssapetin pohjalta käsi tutisten ojennan yhden arvan...

    PS: En ole vielä ns. "löytänyt" Greengatea mutta toi sokerisirotin on todella suloinen!

    VastaaPoista
  58. Ihana palkinto! Tottakai mukaan arvontaan, ja linkitän tämän blogiini!
    Olen 3 lapsen äiti Etelä-Pohjanmaalta ja blogiisi taisin löytää kun olit käynyt kommentoimassa jotain leipomustani, muistaakseni.
    Juttujasi on kiva käydä lukemassa. Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  59. Kahdella arvalla mukaan! Jostain toisesta blogista tännekin varmaan löysin :)

    VastaaPoista
  60. Yhdellä arvalla mukana! Ihanat sivut, varmaan Tirlittanin kautta jonnekin sivulle ja sieltä tänne tai jotakin, pääasia kuitenkin, että blogisi löytyi!

    VastaaPoista
  61. Ihana arvonta, yhdellä arvalla mukaan!

    Oon Senni, Päivärinteeltä. Kaksvitonen, juuri eronnut, sinkku siis! ;D Ruusan 2,5vee äiti.
    Tänne ihanaan blogiisi oon eksnyt kauan sitten jotenkin, ei voi muistaa miten! Jokainen postaus tulee katottua, mutta se kommentointi on tainnut jäähä vähän vähemmälle... :/

    VastaaPoista
  62. Olen Anni, kahden lapsen äiti Etelä-Karjalasta ja olen seuraillut blogiasi vasta vähän aikaa. Jonkun toisen blogin blogilistalta juttusi bongasin. Yhdellä arvalla mukana :).

    VastaaPoista
  63. Yhdellä mukana, jospa se riittäis!

    Käyn epäsäännöllisen säännöllisesti katsomassa päivityksiäsi, olen huono kommentoimaan. Sori.

    VastaaPoista
  64. Tuo on tosi ihana palkinto. Kahdelle arvalla mukana. Kolmen cockerin emäntä Uudeltamaalta. En kylläkään enää muista mistä olen alunperin blogiisi eksynyt. Lukijana olen kuitenkin ollut jo jonkin aikaa.

    VastaaPoista
  65. Yhdellä arvalla mukana! Itsekin ihastelin juuri samoja astioita Säteessä. Tosi nättejä!
    Olen löytänyt blogiisi jonkun toisen blogin kautta. Makuni on paljon samanlainen kuin sinulla.
    Oma bloggailu on ollut koko kesän jäissä - ei vain ole ehtinyt. Nyt olen tässä koittanut miettiä, että jatkaako vai ei.
    We'll see! :)

    VastaaPoista
  66. Olen Katja Etelä-Karjalasta. Olen löytänyt blogisi sattumalta jonkun toisen Blogin kautta, muistaakseni kolmen tähden kodin. Olen vieraillut täällä n. puoli vuotta.

    VastaaPoista
  67. Täältä HoO länsirajan tuntumasta, eli Torniosta, kirjoitteleepi.
    En muista enää yhtään mistä olen blogisi löytänyt, siitä kun on jo tovi aikaa - varmaankin jonkun toisen blogin kautta kuitenkin :D

    VastaaPoista
  68. Yhdellä arvalla mukaan, mahtava arvonta :) Olen blogeja ahkerasti lukeva hevosharrastaja Länsi-Suomesta. Blogiisi löysin erään toisen blogin kautta vasta vähän aikaa sitten :)

    VastaaPoista
  69. Voi hyvän tähden miten kauniita esineitä. Eritoten tuo tomusokerisirotin. Yhdellä arvalla mukana, hieno on arvonta! Enpä kyllä muista mistä olen tänne alunperin päätynyt tulemaan, mutta siitä ensimmäisestä kerrasta lähtien olen säännöllisesti vierailulla käynyt.

    VastaaPoista
  70. kahdella arvalla mukana!

    2 lapsen äiti pirkanmaalta ja blogiisi löysin n.3kk sitten ja jäin koukkuun heti :)

    VastaaPoista
  71. Kahdella arvalla pomppaan mukaan täältä savon ja keski-suomen rajalta. En muista mistä aikoinani blogiisi löysin, mutta hyvä että löysin :)
    Tervetuloa vastavierailulle blogiini! Sieltä saat varmaan jonkinlaisen kuvan millainen ihminen olen.

    VastaaPoista
  72. IRL kaveri naapurista iltaa! Yhdellä arvalla tavoittelemassa voittoa :)

    VastaaPoista
  73. Etelä-Karjalasta poikien äiti joka löysi tiensä tänne toisen blogin kautta. Yhdellä hyppään mukaan.

    VastaaPoista
  74. Kahdella arvalla mukana :) Ihana palkinto!
    Jonkun toisen blogin kautta tänne löysin ja tykästyin heti.
    Olen uusperheen äiti. lapsia kaikkiaan kuusi, joista kaksi vanhinta jo lentänyt pesästä. Reissutyötätekevän miehen vaimo. Kun mies on töissä, olen yh-äiti nuorimmaiselleni. Silloin Mieheni lapset ovat äidillään. Työskentelen kaupan alalla vuorotyössä ja harrastan kakkuilua.

    VastaaPoista
  75. olen vielä muutaman kuukauden kotirouvana. Lapsiperhearjen ohelle yritämme kunnostaa pihaa ja remontoida /sisustaa taloa.
    Lukijanasi jo ihan alkuajoista lähtien - "new england"-tyylin myötä löysin sivuillesi. Ihailen erityisesti itsetehtyjä huonekaluja ja voih - sitä tähtitilkkutäkkiä... Ehkä minäkin joskus ehdin ja saan aikaiseksi jotain....
    Teillä on viihtyisä koti ja sinulla kiva blogi, joka piristää ja inspiroi. Kiitos sinulle.

    VastaaPoista
  76. Osallistun arvontaan kahdella arvalla.




    hao@lailanet.fi

    VastaaPoista
  77. Kahdella arvalla mukana. Tieni tänne löysin jonkun toisen blogin kautta aikanaan.

    -Tuija-

    VastaaPoista
  78. Oi ihana <3 Mä kans tykkäisin hulluna noista Greengateista, en oo vaan saanut vielä ostettua ainuttakaan.. Löysin tänne kun kommentoit eka mun blogiin ja muut tiedätkin :) ja rrrrrakastan sun blogia tälläsenä <3

    VastaaPoista
  79. Maria, Niinan blogisisar, täällä osallistuu Baijerista yhdellä arvalla. Mitenhän löysimme toisemme; jompikumpi löysi toisen blogin... En muista enää, mutta kiva on ollut oppia tuntemaan sinua ja kotiasi :)

    VastaaPoista
  80. Yhdellä arvalla mukana :)

    Olen löytänyt ihanan blogisi täällä blogimaailmassa pyörimällä. Totaalisen ihanaa nautinnollista vapaa-ajan viettoa seurata ja ihastella toisten kädenjälkiä, perhe-elämää, harrastuksia ym. Eritoten juuri nautin katsella kuvia. Superrentouttavaa töiden ja perhe-elämän vastapainoksi :)

    VastaaPoista
  81. Käsillä kaikkea mahdollista tekevä ja sisustamisesta haaveileva (lue: isompaa asuntoa odottava) satunnaiskävijä, joka taisi saman tien jäädä koukkuun. Arjen iloja -blogin arvontalinkki minut tänne toi ja olen mukana kahdella arvalla. Arvonta löytyy myös minulta, joten tervetuloa vastavierailulle:)

    VastaaPoista
  82. Hellurei! Taidanpa nyt napata tällä yhdellä arvalla itselleni nuo ihanat Gg:t kotiini ;) Tahtoisin myös alkaa Green Gatea keräilemään.

    Taisit aikanaan kommentoida blogiini, joten sitä kautta löysin vastavierailulle, ja tänneppä heti jämähdin. Ihanaa sisustusta ja mukavia juttusia <3

    VastaaPoista
  83. Hei,
    Olen löytänyt ihanan blogisi valkoisen verannan kautta ja yhdellä arvalla mukana. Olen Helsingissä ja Vantaalla kahta kotia asustava sisustusta ja puutarhanhoitoa rakastava 40 ja risat, kolmen koiruuden äippä ja kahden lapsosen "paha" äitipuoli.;) Olisipa mukava saada ihka ensimmäinen green gate!

    VastaaPoista
  84. Lukijaksi liityin :)
    Löysin Vaniljainen-blogin kautta :)
    Olen 23 v 2 lapsen kotiäiti joka lasten päiväuni aikana tuulettelee aivojaan blogiviidakossa surffaillessaan :)

    VastaaPoista
  85. Mukana arvonnassa vanhana lukijana :)

    VastaaPoista
  86. Olen Mustakissa Mustankissan tytär-blogista eli nelikymppinen kolmen lapsosen äiti, miehen vaimo ja kahden kisun "emo", joka nauttii käsillä tekemisestä, luonnosta ja puutarhassa möyrimisestä.
    Tänne tulla tupsahdin Kirsin Tää ois tän koti-blogin kautta ja kas, tykästyin ja jäin myös lukijaksesi.
    Osallistun arvontaan yhdellä arvalla:) Ihana palkinto.
    Ps. Mulla on menossa arvonta mun blogissa...

    VastaaPoista
  87. En muista mitä kautta joskus (sattumalta?) blogiisi päädyin ja sille tielle jäin. :) Kaunista! Olen reilu kolmekymppinen nainen etelä-Suomesta ja kotina 1800-luvulla rakennettu talo, jota kunnostellaan.

    Kivoja oli myös uusimman postauksen tuunaukset! :)

    VastaaPoista
  88. Olen Krisse..Villa Vaaralan emäntä ja täällä vierailen useasti...kesäisin en ole kommentteja jättänyt oikeastaan kenenkään postauksiin..mutta nyt kun syys saapuu, aikaa on taas enemmän bloggailla. Osallistun yhdellä arvalla..

    VastaaPoista
  89. Charlotte Itä-Suomesta. Olen löytänyt blogisi jonkun aikaa sitten jonkun toisen blogin kautta.Niinkuin yleensä :) Blogisurffaten.
    Yhdellä arvalla osallistun arpajsiin.Olen etsinyt tuollaista sokerisirotinta jo pitkään.Olisin todella iloinen jos onni suosisi.
    Ai niin blogisi pariin vetää aina uudestaan ja uudestaan hauskat duunailut ja viehättävät kuvat.Hyvästä sisustusmausta puhumattakaan.
    Mukavaa syksyn alkua sinulle!

    VastaaPoista
  90. Maalaisunelman sivuilta äsken näin sun kommenttias, ja pakkohan sitä oli lähteä niitä jälkiä seuraamaan että mitä täältä löytyy. Ja ihanuutta löytyy! Arvontaan osallistun, koska oon hullaantunut punaseen ja valkoseen :D

    VastaaPoista
  91. Mukana! Olen myös mammabloggari ja löysin tänne Tuulettaren blogin kautta.

    ps. minullakin on meneillään blogiarvonta, joka saattaisi kiinnostaa sinua :)

    VastaaPoista
  92. Kahden lapsen töissäkäyvä äiti täällä. En muista miten tänne aikoinani olen eksynyt. Oletettavasti jonkun toisen blogin kautta. Ihania tuunauksia olit tehnyt. Sellaisia ja kauniita sisustuksia on kiva käydä katselemassa.

    Iloista viikonloppua!

    VastaaPoista
  93. Lovviisa se täältä kammarista hyvvää iltaa ! Mukavan miehen vaimo ja kolomem rakkaan aikusen lapsen äiti . En kyllä muista mistä tänne tieni löysin mutta kauan olen mukana kulukenu :)

    VastaaPoista
  94. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  95. Mukana arvonnassa tirtty! RAkastan GG:tuotteita vaikka en omista niitä paljon. Linkitän omasta sivustani. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  96. Valkoiselta verannalta löysin tänne :)

    HannaT

    VastaaPoista
  97. Uusi lukija ilmottautuu ja löysin tänne blogiin Susannen blogin kautte :)
    linkitän tämän myös omalle sivulle ja jatkan tästä perehtymistä enemmän blogiisi!
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  98. Yhdellä mukana :)

    2 lapsen yh-äiskä, vuokra kerrostalossa asustelemme ja nautin kun saan iltaisin ihastella muiden koteja <3

    VastaaPoista
  99. Ihana palkinto ja ihanainen blogisi! Uusi lukija mutta heti koukussa:)
    Kolmen lapsosen äiskä täällä luuraa

    VastaaPoista
  100. Kahdella arvalla mukana :)

    En muista myöskään kuinka aikoinaan "eksyin" blogiisi mutta melkovarmasti jonkun toisen blogin kautta! Heti laitoin suosikit-palkkiin ja liityin lukijaksesi!

    Olen pienen tytön äiti Satakunnasta. Oon tykästynyt sisusteluun ja lapsiperhe elämään ;)

    -Aamuaurinko-

    VastaaPoista
  101. Korjaus... yhdellä arvalla mukana koska ei ole omaa blogia :(

    Aamuaurinko

    VastaaPoista
  102. Oijoi, ihania gg juttuja ♥
    Arvontaan mukaan, blogiisi tupsahdin erään foorumin kautta aikoinaan ;) Blogisi on ihana, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  103. Oi oi oi ihanuus, tää blogi ja nuo GG:t. Haluan todella voittaa! :)
    Petra

    VastaaPoista
  104. Arvonnassa mukana yhdellä arvalla..

    Olen 38v. yh-äiti, joka välillä unettomina öinä blogisurffailee ja löytyy tällaisia ihania blogeja niinkuin sinulla :)

    VastaaPoista
  105. Olen 33-vuotias lukijasi Tampereelta. Sattumalta aikoinaan löysin blogisi ja aloin seuraamaan.

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  106. Yhdellä arvalla mukaan!

    Olen neljän lapsen äiti, joista vanhin on 5v.. Olen päivät töissä, joten kiireistä elämää vietetään. :)

    Ja en kyllä enää muista mistä blogiisi löysin. Varmaan jonkun toisen blogin kautta, blogiarvonnan merkeissä.Jonkun tovin oon jo blogiasi seurannut ja lukenut, harvoin kyllä kommentoin, ei muka ole aikaa tai kommentoitavaa.

    VastaaPoista
  107. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  108. öh, siis kahdella arvalla:) Hitsi mitä sekoilua...Mulla on tääl menossa nyt arvontoihin osallistusprojekti :D

    VastaaPoista
  109. Hips!
    Olen 25-vuotias omakotitalon rakentaja ja tietysti rakennusprojektia varten silmäilen sitten myös inspiroivia blogeja. Tämä blogi on oikein inspiroiva ja kuvat talosta ja sisustuksista on niin kauniita :)

    VastaaPoista
  110. Yhellä arvalla mukana. Kolmen lapsen äiti, sisustaa ja remontoi. Täällä on aina niin ihania juttuja, että on pakko käydä kurkkimassa ja ottamassa ideoita. Lemppari bloki :)

    VastaaPoista
  111. Osallistun yhdellä arvalla=)
    Olen kolmen lapsen kotiäiti länsi-suomesta.
    Etsiskelin uusia sisustusblogeja luettavakseni ja tänne päädyin=)

    VastaaPoista
  112. Arvonnassa mukana 1 arvalla. Olen eksynyt tänne jonkun toisen blogin kautta, mutta en millään muista kenen. Vierailen täällä monta kertaa viikossa ja tarkistan onko uusia päivityksia tullut.

    VastaaPoista
  113. Hei!

    Osallistun arvontaan yhdellä!

    Neljän tytön äiti, taloa rakennellaan ja olen selaillut blogeja nyt sisustusmielessä :)

    VastaaPoista
  114. GG-fanina tietty kahdella mukana:) Saahan tuota kuvaa käyttää linkitykseen? Tule ilmoittamaan, jos ei!

    Olen 21v kotiäiti ja vaimoihminen "Napapiiriltä". En muista mistä tänne aikoinani löysin, mutta uudelleen taisin löytää sinun kommentin kautta, jos en ihan väärin muista =)

    VastaaPoista
  115. Neljän lapsen kotiäiti Milkyn blogista! Löysin sinun blogiisi Viipin elämää blogin kautta :) Minä poden armotonta pilkkukuumetta ja nämä sinun palkintosi ovat aikas ihanat. Täytyypäs tutustua blogiisi tarkemmin.
    Liityin lukijaksi ja linkitän blogisi blogiluettelooni. :) Kahdella arvalla mukana siis?

    VastaaPoista
  116. Olen haaveillut tuosta sirottimesta jo hetkenaikaa ja pakko nyt kokeilla onnea.

    Löysin tänne blogiisi sattumalta ja ihastuin heti. Siitä lähtien olen seurannut kuulumisiasi ihan säännöllisesti.

    VastaaPoista
  117. Yhdellä arvalla mukana kun en saanut jostain syystä linkitettyä blogiini. :(
    Eksyinköhän tänne jostain toisesta blogista? Varmaankin, enkä yhtään surullinen siitä että jäin koukkuun. ;D

    VastaaPoista
  118. Hei Niina!!
    Teillä on aivan karehdittavan ihana koti!! Ei mun naaman väriä enää ruohikosta erota ;) Sait musta kyllä uuden vakilukijan!!

    Ihanaa syksyä teidän perheelle <3

    T. Kirsi

    VastaaPoista
  119. Seurannut blogiasi pitemmän aikaa, ja blogisi lukija!
    Ihanat palkinnot....kunpa onni sois.. :)

    VastaaPoista
  120. Sumin sörsseleistä hyppäsin tänne. Onpa ihana blogi sinulla :)

    Täällä siis Vaahtera, joka täytti juuri 22v. ja opiskelee varhaiskasvatusta. Kirjoittelee leivontablogia (since 2007) ja lähtee pian vuodeksi englantiin.

    VastaaPoista
  121. Yhdella arvalla tavoittelemaan ihanaa palkintoa! ..tänne löysin jostain lukemani blogin kautta. :)

    - kahden nassikan äiti Pohjanmaalta

    VastaaPoista
  122. Yhdella arvalla mukana (ei ole omaa blogia jonne linkittää).
    Löysin blogiisi jonkun muun blogin kautta ja ihastuin heti tyyliisi sekä ihaniin kuviin.
    Tekstit ovat mielestäni sopivan pituisia, blogisi on inspiroiva sekä esteetikon mieleen.

    VastaaPoista
  123. Yhdellä arvalla mukana. Ihana palkinto :)

    Olen kahden pikkuipanan kotiäiti ja sisustusaddikti. En enää muista, mitä kautta blogiisi päädyin, mutta kauan olen jo seurannut sitä. Sisustusmakusi on todella samanlainen kuin omani, joten blogisi kuuluu ehdottomasti suosikkeihini! Tuunaushommelit on huippuja ja kaikki Riviera Maison-jutut, tähdet, raidat ja ruudut kuvissa saa mut hykertelemään onnesta.

    VastaaPoista
  124. Yhdellä arvalla mukana!

    Löysin blogiisi juuri äsken toisen blogin kautta, ja jään kyllä seurailemaan! :) Olen yhden 2,5-vuotiaan pojan äiti joka on hullaantunut sisustamiseen. :)

    VastaaPoista
  125. Mukaan arvontaan yhdellä arvalla..

    Neljän lapsen äti, joka on myös vasta hullaantunut greengaten tuotteisiin. Ihan sattumalta löysin blogisi, jonkun linkkilistan kautta :)

    VastaaPoista
  126. Eli ehdottomasti osallistun! Ystävältä kuulin blogistasi ja ihastuin heti! Tykkään itse sisustaa ja kehitellä kaikkea kivaa kotiin.

    VastaaPoista
  127. Oijjoijjoi...Arvonnassa mukana =)

    VastaaPoista
  128. Kahdella arvalla mukana! Ystävän blogin kautta löysin, oma vielä ihan ruohonjuuritasolla, muutama postaus vasta takana :) ihania kuvia sinulla!!

    VastaaPoista
  129. Hei! Olen vakiolukijasi unelma onnesta blogista :) En kyllä enää muista miten blogiisi aikoinaan tutustuin mutta suuren vaikutuksen se teki heti ja siitä asti olen sitä lueskellut :) niin nättiä kaikki! Arvontaan osallistun kahdella arvalla tietenkin, greengaten fani kun olen :D

    VastaaPoista
  130. Vanhana lukijana mukana yhdellä arvalla. Oon hurahatanu näihin blogeihin tän vuoden puolella aivan totaalisesti ja siitä saakka myös tätakin lueskellut. Ihana palkinto, arpaonnea kokeilen :)

    VastaaPoista
  131. Lukijasi olen ollut toki ennenkin, mutta nyt vasta tuli kirjauduttua virallisesti. Mahtava arvonta, erityisesti tuo sirotin on mielettömän hieno. Kun perheessä on joukkuelajeja harrastavia lapsia useampi, leivottavaa riittää myyjäisiin ja kanttiineihin tavan takaa.

    VastaaPoista
  132. olen tovin jo ollut lukijasi...en kyllä millään muista miten sinut löysin mutta kuitenkin:)

    pidän tyylistäsi sisustaa...itse olen hullaantunut tähtiin vasta, ja lisäilen moista pikkuhiljaa..sohvatyynyt ovat jo tähdellisiä;)

    VastaaPoista