tiistai 20. syyskuuta 2011

Kuistin uudet kujeet!


Moi moi!

Oikein mukava päivä takana!:)
Töissä päivä meni nopsaan, sieltäpäin kurvailin tuhatta ja sataa päiväkodille ja nappasin Vilkun kyytiin ja vein hänet äidille hoitoon sisustuskurssin ajaksi. Oli taas mielenkiintoinen ilta!Puhuttiin tällä kertaa eri tyyleistä, mitä kaikkea kuuluu esim. retro tai minimalistiseen kotiin. 






Eilen järkkäilin vähän kuistia,sinisyys alkoi kyllästyttää ja päällystin istuintyynyt vanhalla pöytäliinalla!En jaksanut silittää mutta ihan kivakin se on vähän ryttyisenä!Kankaan reunat käänsin vain tuonne alle,helpompi vaihdella taas seuraava kangas kun ei neulo niitä kiinni!






Ehkä joku ruskea matto pitää vielä tuonne hankkia..tai sitten vaihtaa eteisen maton kanssa paikkoja. 
Tuonne sopis vähän violettiakin joukkoon,oon tosi hitaasti lämmennyt sille värille mutta nuo kasvit näyttää tuolla aika kivoilta!:)
Ihan eka asunto minne muutin kotoa oli pieni 28 neliön yksiö jonka keittokomeron ja kylppärin maalasin silloisella lempivärillä, vaalean violetilla!Sen jälkeen sitä väriä ei oo ollu missää!






Nyt katon vielä tän illan "klikkaa mua",ootteko seurannu?!
Jei enää kolme päivää töitä ja loma!!

25 kommenttia:

  1. Ihanan syksyistä! :o) Koskahan mä saisin meidän verannan syyskuntoon.., tällä hetkellä se on täynnä rojua menossa kaatikselle! Mun on kans joskus pitäny mennä johonkin sisustuskurssille, mutta en oo päässy vieläkään, kun aika ei riitä ja töidenkään takia ei oo ollu mahdollista. Mukavaa illanjatkoa :O)!

    VastaaPoista
  2. Todella upean näköistä, en edes osaa mainita mitään erityisesti kun kaikki näyttää yhdessä niin hienolta :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana kuisti :) Kaikki sopivat niin hyvin keskenään! Hienoa!

    VastaaPoista
  4. Ihanan syksyistä. <3

    Tuo kurssi kuulostaa kyllä tosi kiinnostavalta! Paljoko tuommonen kurssi maksaa?

    Ja täälä katsotaan Klikkaa mua! :)

    Mukavaa huomista keskiviikkoa murulle. <3

    VastaaPoista
  5. Oi, superkodikas <3 En oo kattonu kertaakaan sitä klikkaa mua, onks kattomisen arvonen?

    VastaaPoista
  6. Iiks miten ihana kuisti! Voi tuo kurssi kuullostaa kyl ihanalle..mahdetaankoha täälläpäi järjestää, kuka sitä järjestää muuten ja minkä hintanen jos saa utskata? Ihanata syys viikkoa!

    VastaaPoista
  7. Tässä kuistissa on kaikkea mistä minä pidän!!! Todella hieno!

    VastaaPoista
  8. Kauniilta näyttää kuistilla:) Mäkin oon alkanut hiukka lämmetä sellaiselle tummanluumunlilalle:D olis kiva tehoste syksylle:)

    Mulla on mennyt noi uudet sarjat ihan ohi, ei vaan jaksa ikinä iltaisin avata töllötintä päälle:D

    VastaaPoista
  9. Violetti taitaa vissi jotenkin kuulua syksyyn, ainakin kukat on sen väriset..
    Minullakin kestää lämpeneminen sika kauan.. ilmeisesti alan kunnolla tykkämään silloin, kun on jo ens kesä :D

    VastaaPoista
  10. Moikka, kivannäköinen syyskuisti :)

    Tuo sisustuskurssi todellakin kuullostaa mielenkiintoiselta - kerro pliis lisää! ;)

    VastaaPoista
  11. Ihana kuisti, sopivasti kaikkea. Ehkä tosiaan jokin väriläiskä sekaan mahtuisi:). Kivaa päivää!

    VastaaPoista
  12. Kivannnäköistä! Minä katson tosi vähän telkkua, mutta tuota Klikkaa mua sarjaa aloin seuraamaan. Ihan hauska!

    VastaaPoista
  13. Lovely pictures!
    Have a nice day.
    Lotta from Sweden

    VastaaPoista
  14. Kaunista ja tuo liila tosiaan sopii hyvin tuonne. Minäkin oon vierastanut väriä, mutta nyt pienissä määrin tykkään. (tosin jo olkkaristakin poistin..) :)
    Kadehdittavan kurssin oot löytänyt!

    Klikkaa mua boxissa muistissa, mutten ole ehtinyt vielä katsoo. :)

    VastaaPoista
  15. Klikkaa mua - ihan paras kotimainen sarja! Niin kevyttä ja hauskaa katseltavaa. Yksi harvoista ohjelmista joista sekä minä että mies tykätään molemmat! :) Iloa loppuviikkoon!

    VastaaPoista
  16. Kivan näköistä teidän kuistilla, söpöt nuo pikku lyhdyt ♥
    Klikkaa mua sarjaa on tullut seurattua, ihan hauskan tuntuinen sarja :)

    VastaaPoista
  17. Tosi nätti kuisti teillä!

    Mistä mahtaa olla kotoisin tuo teidän säilytyspenkki??

    Itekkin nimittäin kuistin järkkäily työn alla, ja tuo säilytyspenkki näyttäs kivalle!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  18. Ihana tuo teidän kuisti :) Ja mikä mahtava idea laittaa vanha pöytäliina hyötykäyttöön :)

    VastaaPoista
  19. Ihana kuisti ja vaikuttaa kaiken lisäksi vielä tilavaltakin. :)

    VastaaPoista
  20. Minna,kiitos!Mulla onneks pomo lupas järkätä työvuorot niin että pääsen kurssille!Eikä mulla iltavuoroja oo kyllä muutenkaan juuri koskaan!Onneks,lauantai töissä on ihan tarpeeksi!:)

    Eeva,kiitos kovasti!<3

    Milky,kiitos!<3

    naana,kiitos! <3 Tuo kurssi maksaa 300e. Eilinen klikkaa mua oli parempi ku eka jakso!

    Miia,kiitos!<3 Kyllä mun mielestä on!Mä seuraan aina noita suomalaisia sarjoja mitkä alkaa syksyllä!

    Nonnukka,kiitos!<3 Tuo kurssi on aikuiskoulutuskeskuksen ja maksaa 300e. Kivaa viikkoa sinnekkin!<3

    Elämää äitinä,kiitos kovasti! <3

    Jasmiina,kiitos!<3 Joo just sellanen tumma luumu ois ihana!Mäkään en telkkaria pahemmin kato, pärjäisin hyvin ilmankin!

    Maanvaiva,juu niin se taitaa kuulua..tais olla viime syksyn väri!Todella hitaasti lämpenevää sorttia siis täälläkin!:D

    New England Rose,kiitos!Joo voisin joka kerrasta kertoakkin jotain,ja kunhan saadaan lukujärjestys niin sitten tiedän enemmän mitä kaikkea kurssi tulee pitämään sisällä!

    Anis,kiitos!Joo niinpä ja varsinkin kuvista sen huomaa että jotain väriläiskää kaipaa!

    Hanna,klikkaa mua on kyllä hauska!

    Lotta,thanks you again!<3

    Christina,kiitos!Tuonne sitä voisin pienen ripauksen laittaa kun kuistia ei kokoajan näe!

    Mari,niin on!Ja tulee mieleen omia reffailua joissa mietti pakokeinoa päästä tilanteesta äkkiä pois!:D

    AnnaO,Kiitos!<3

    Riikka,kiitos!<3 Ikeastahan se on!Maalattu vaan valkoiseksi!:)

    Niina,kiitos!<3 Juu en enää osannu kuvitella pöydälle tuota liinaa niin sakset vaan esiin ja kahdeksi palaksi!:D

    Enna,kiitos!Mutta oikeestaan se ei oo kovin tilava!Tyhmän mallinen,haaveilen kaapista mutta en halua peittää ikkunoita!Kunnon säilytystilat takeille puuttuu meiltä..:/

    VastaaPoista
  21. Äärettömän kaunista ja rauhallista ♥

    VastaaPoista
  22. Kurkkaamassa blogiasi, jonne löysin tieni kaak@on blogista. :) Ihania sisustuskuvia, pidän täsmälleen samalaisesta tyylistä. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  23. Kivat on kujeet :) Ihania yksityiskohtia kuisti täynnä!
    Oon kans kattonu molemmat jaksot tuosta sarjasta ja tykkään kyllä...
    Mukavaa lomaa :)

    VastaaPoista
  24. La Petite Princesse,kiitos! <3

    Naz,kiitos kovasti!Kiva kun kurkkailit!:)

    Marika,kiitos!

    VastaaPoista