perjantai 10. elokuuta 2012

Olkkaria



Perjantaita!!:)

Tässäpä pari kuvaa olkkarista! 
Täällä maalasin viimeisinä lomapäivinä beigen seinän harmaaksi ja nyt se seinä huutaa tyhjyyttään!
Ehkä jotain tarraa tai jotain ihan muuta...?!
Seinä on nyt niin kolkko ettei huvittanu ees kuvata sitä!
Telkku tasoinee tietysti vois mennä sinne seinälle mut kun en haluu
sitä aina pitää siellä niin jotain täytyy keksiä!
Mustien hyllyjen tilalla oli aikaisemmin peili.



Arki on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin, kivaa kuitenkin kun lomaa on vielä säästössä syksymmälle!
Ilmatkin viileni heti reilusti ja kynttilöitä on taas tullut iltaisin polteltua.
Ostoslistalle joku uus tarjotin kynttilöiden alle!
Oon tainnu vähä turhan rankalla kädellä myydä nekin
eteenpäin!No ompahan syy ostaa uusia!:D


Keittiön kalenterikellokin tuli tänne, oli tarkoitus laittaa se seinälle
mut on kiva tuolla hyllylläkin!Vielä kun sais vaihdettua uuden patterin!!:D




Loppuilta meneekin viltin alla himosoppaajan päiväkirjan osa 2 kanssa!
Tunnelmallista viikonloppua!





34 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia syys-tunnelma-olkkarista!

    VastaaPoista
  2. Oikein ihania kuvia illan hämärässä!

    VastaaPoista
  3. Osaat sentään hei luopua jostain, täällä hamstrataan eikä myydä mitään pois! :D

    Kivaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo viimeaikoina oon kyllä hävittäny tavaraa oikein urakalla!!:) Ja näköjään yhdestä tietystä tarjottimesta luopuminen nyt vasta vähän harmittaa!:D

      Poista
  4. VAU mikä muutos!! <3

    Mä olen niin fiiliksissä kun saa poltella kynttilöitä ja fiilistellä syksyä. Odotan mm. Salkkareita ja bbtä alkaviksi. :P

    Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  5. Mä voisin niin muuttaa taas teille. :)

    Mistä toi kello on ostettu?

    VastaaPoista
  6. Niin nättiä niin nättiä :)))
    Muksaa viikkistä!

    VastaaPoista
  7. Kaunista on teillä siellä!
    Tunnelmallista viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Tämä teidän olkkari on niin ihana! Ja keittiö. Ja ruokailuhuone. Ja ja ja.. Kaunista kaikki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ja koska olen niin hullaantunut kotisi kauneuteen, blogissani on sinulle tunnustus, käypä kurkkaamassa ;)

      Poista
    2. Hih kiitos!!:)
      Ja kiitos tunnustuksesta!! <3 kävin kurkkimassa!

      Poista
  9. nasba vei minun sanat suusta :) Mie voisin muuttaa teille NYT HETI!! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  10. huokaus, vaihdetaanko olohuoneita? ;)
    on kyllä ihan super kun kynttiläkausi jälleen starttaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihdetaan vaan!:)
      Mä tykkään kansa kun sai vihdoin kaivaa kynttilät esiin! <3

      Poista
  11. Oi, kun on ihanan harmoninen olkkari. Paljon kauniita juttuja! :)

    VastaaPoista
  12. Ai että, tuo sohvapöytä on upeus. <3 :)

    janinamarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Kaunis olkkari,just tarpeeks "kaikkea" että näyttää viihtyisältä,muttei kuitenkaan liikaa,hyvin pääsee koristukset oikeuksiinsa:)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  14. Ihanan näköistä (taas!) :)
    Mä oon kans aina halunnut tuollaista kalenterikelloa mutta ei oo tullut ikinä ostettua, varmaan pitäis... :)

    Himoshoppaajat on ihan ykköspääntyhjennysluettavaa, mulla on ne kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)
      Mä haaveilin tuosta kellosta kans ja sit bongasin sen ellokselta ja -50% alekoodilla ei ollu enää pahanhintanenkaan!:)

      Ne on!!

      Poista
    2. Justiinsa aloitin taaaaaas Beckyt alusta, ei vaan kyllästy. Osaan koko sarjan ulkoa, mutta jaksan kaivaa ne uudestaan ja uudestaan esille..
      Sun täytyy lukea ihan kaikki!!

      Poista
  15. Iiiiik, hienoa on jälleen :-) Upean näköistä :-)

    Mukavaa lauantai iltaa :-)

    VastaaPoista
  16. Ihanan tunnelmallinen olkkari! Mukavaa viikonlopun jatkoa :)

    VastaaPoista