perjantai 19. lokakuuta 2012

Syytä hymyyn :)


508195cfc98c7e1b75000013.jpg

Perjantai vihdoinkin!Tää viikko on menny niin hitaasti ja tämä työpäivä varsinkin,tänään alkoi nimittäin loma,kesäloma osa 2! :) Oon kyllä niin iloinen että säästettiin nytkin 1 kesälomaviikko syksylle. 

Tänään on myös pienen muruseni 4-vuotis synttäripäivä!Haettiin mäkkäristä herkkuja kotiin kun eihän synttäripäivänä huvita syödä mitään tavallista kotiruokaa!:) Huomenna saadaan mummot ja kummit juhlimaan ja oon koko illan touhunnu keittiössä.  Vielä pitää leipoa ainakin pätkismuffinsseja ja jotain muutakin.. 

508195eac98c7eb672000041.jpg

Mies oli isäni kanssa viikolla pari päivää helsingissä,heitin vitsinä et kai te käytte sitten ikeassakin ja eilen mies sitten tosiaan soitti et mitäs täältä ikeasta pitäis tuoda!?:D Joulukoristeita olin vailla ja nehän se sieltä toi!:) Haluamiani jouluvaloja ei tietenkään enää ollut. 

508195dcc98c7e1b75000018.jpg

Mä oon muuten nyt sitä mieltä et olkkarin harmaa seinä täytyy tapetoida!Oon kattellu tuota huonetta ja miettiny mitä sinne keksis,jotain sieltä vaan puuttuu.. nyt sen keksin,joku kiva tapetti!

508195cfc98c7eb672000034.jpg

Tähtimaljakot näyttää kivoita tuikuillakin!

Sunnuntaina lähden pienelle reissulle, nimittäin ihanan sisustusunelmien Johannan luokse!:) Tiedossa siis shoppailua ja huippukivaa seuraa!

Nyt jatkamaan leipomuksia ja siivoiluja!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti