perjantai 30. marraskuuta 2012

Uusia tuulia

50b20e23c98c7e2f0d000079.jpg

Iiiiiks oon täällä niin liekeissä nyt etten tiedä minne loikkaisin!!

Kävin pari viikkoa sitten työhaastattelussa, hakijoita oli paljon,tuntui että haastattelu meni hyvin mutta sitten iski se epätoivo etten mä nyt kuitenkaan sinne pääse jne...

Mutta hetki sitten sain puhelun tulleeni valituksi!En meinaa uskoa tätä todeksi!Uusi työ pitää sisällään kolmen kuukauden kesäloman,talvi, syys ja joululoman josta tällä hetkellä oon kaikista eniten onnessani!!:) Mulla on nyt kunnolla aikaa laitella joulua ja leipoa kaikkea..Ja mikä parasta,viikonloputkin on aina vapaat. Tää on siis mulle ihan lottovoitto!:) 

50b20e0bc98c7ebd19000050.jpg

En tiiä miten palkitsisin nyt itseni!Ehkäpä lähden ainakin pienelle shoppailukierrokselle..Huomenna on työpäivä joten kilistelyt joutuu siirtää huomisillaksi!

50b20df0c98c7ebd19000046.jpg

Kuvat ei nytkään liity tähän mitenkään,viime viikonloppuna otettuja räpsyjä kun oli siistiä toisin kuin nyt!:)

Oon niin happy!!:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti