tiistai 12. helmikuuta 2013

8 paljastusta


Sain haasteen ihanasta Home Vanilla blogista, kiitos Miia <3 Oon tosi laiska vastaamaan näihin haasteisiin/tunnustuksiin, pahoittelut siitä mutta joka kerta ilahdun yhtä paljon kun minkä tahansa tunnustuksen jostain saan!:) Ihanaa on että just mun blogi on ollut teillä mielessä haasteita jakaessa!:) Tässä haasteessa täytyy paljastaa 8 asiaa itsestä. Katotaan keksinkö mitään uutta mitä en oisi jo ennemmin kertonut..


511a4cafc98c7ef10f000011.jpg

1. Sain silmälasit 9-vuotiaana. En näe mitään ilman laseja, käytän piilareita oikeastaan aina kun kotoa poistun jonnekkin!

2. Mua kutsutaan kotona prinsessaksi!Vili on älyttömän mustasukkainen musta miehelleni ja huutaa sille " älä koske siihen, se on mun prinsessa!!" :D 

511a4d8ac98c7e4f43000447.jpg

3. Tupla suklaa on suurta herkkuani. 

4. Yritän välttää joutumasta koskemaan kaupungilla tai muualla ovenkahvoihin ja aina ekana kun tulen jostain kotiin pesen heti kädet!

5. Kärsin aikaisemmin tosi usein päänsärystä. Syksyllä ostin magneettiriipuksen kaulakoruuni ja päänsärky on vähentynyt huomattavasti!Näin haluan ainakin uskoa että se on riipuksen ansioita!

6. Pelkään pimeää.

7. Mulla on tosi huono muisti!Mies tykkää kun siivoilen tavaroita uusiin paikkoihin ja sitten mies kysyy missä hänen tavaransa on!:D 

8. Olen huulirasvariippuvainen.

511a4d88c98c7eb1440003e8.jpg

Siinäpä jotain paljastuksia!Näitä on aina yhtä hankalaa keksiä!:D

*Kaikki kuvat Pinterest*



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti