perjantai 14. joulukuuta 2012

Lomafiiliksissä ja valokirjain

50cb5489c98c7ebb080000bb.jpg

Lomalomaloma!!!

Viikko on viuhahtanut tosi nopeesti vaikka kuvittelin sen matelevan.Tänään olin viimeistä päivää töissä vanhassa työpaikassani. Onneksi oli tosi kiireinen päivä ettei ehtinyt herkistellä lähtöä! 7 vuoden aikana  ehti tutustua moniin ihmisiin ja saada hyviä ystäviä joiden kanssa ollaan tekemisissä töiden ulkopuolellakin. Kyllä siinä olin tippalinssissä kun kotiin lähdin!Niitä ihania ihmisiä tulee kova ikävä <3 

Nyt saan lomailla  vuoden vaihteen yli ja sitten alkaa uusi työ. Eilen kävin kirjoittelemassa työsopimukset ja vasta silloin tajus että tässä tosiaan ollaan vaihtamassa työpaikkaa!Oon kyllä tosi innoissani uusista tuulista!:) 

50cb549ac98c7e6753000025.jpg

Kuvailin Vili huonetta jonne kesällä Onnen ovesta ostamani valokirjain lopulta päätyi!Kirjain seikkaili pitkin taloa eikä paikkaa meinannutkaan löytyä!Mulla oli kyllä selvä suunnitelma ostettaessa minne se tulee mutta se paikka ei sopinut kirjaimelle sitten ollenkaan!

50cb547ac98c7e776e000176.jpg

Huoneen ovelle seilas nuo valotkin, nekin on kiertänyt jo kokotalon!

50cb547ac98c7ebb080000b6.jpg

Mulla on edelleen olkkarin laitto jouluiseksi ihan vaiheessa!Mutta nyt on ainakin aikaa ja ehtii kuvatakkin päivänvalon aikaan!Mulla on pitkä lista mitä loman aikana yritän saada tehtyä!Mut en ota niistä ressiä,ehkäpä tulee jotain tehtyäkin kun ei oo mikään pakko!


Mä laitan nyt glögin lämpenemään,sytytän lisää kynttilöitä ja nautin :)  

Elämä hymyilee, ihan jokarintamalla <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti