perjantai 14. kesäkuuta 2013

Kyllästyminen?

DSC_5958.jpg



Sateista perjantai-iltaa!



Täällä on provinssirokki täydessä käynnissä, ja ilmakin on aika perinteinen, vettä sataa. Mun kärsivällisyydellä ei ois kyllä koottu telttaa kaatosateessa niinkuin eilen on varmasti osa tehnyt mutta rokkikansaahan ei mikään pikkusade lannista :) 



 



DSC_5955.jpg



 



Pyörin tänään äidin kanssa kaupoissa etsimässä vessaan laattoja yms. He remppaavat vanhaa rintsikkaa ja kaupoissa valikoimaa tutkaillessani mulle iski niin totaalinen kyllästyminen kaikkeen mitä meillä on! Voi kun vois nyt valita ihan uusiks kaiken. No palata siihen päivään kun tätä koko remppaa alettiin vasta suunnitella. Kyllähän sitä tekis monia juttuja toisin nyt. Musta tuntuu etten enää oikein tiedä mitä haluisin?! Ihailen kovasti melko pelkistettyjä koteja mutta en nyt sellaista kuitenkaan halua itselle. Sitten taas ihailen koteja joissa on tosi persoonallisia eikä niin tavanomaisia ideoita. Ja tykkään kyllä tavaroistakin, että niitä on esillä. Ja väreistä. Toisaalta musvavalkonen on tosi hyvännäköstä. Eiks kuulostakkin tosi järkevältä?!:D Kyllä te tiiätte mitä mä tarkotan, vai tiiättekö?! Juu varmaan kun en tiiä enää itekkään mitä ajan takaa...



 



DSC_5953.jpg



Arkutkin sai vihdoin pyörät allensa ja nyt se on hyvä <3 



No juu, mä jään tuumailemaan tänne mitä keksisin vai keksinkö mitään! 



Mies kotiutuu töistä joskus yömyöhällä ja me keitellään Vilkkusen kanssa nyt iltakaakaot ja poitsu saa kohta mennä unille. Ja mä nautin kun saan kerrankin kattoa töllöstä mitä haluan!:) 



 



Tunnelmallista iltaa!<3



DSC_5957.jpg



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti