keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Keskiviikko!

Ihan tyhmä päivä!
Tänään on ollu sellanen päivä et ois huvittanu jäädä aamulla
 vaan peiton alle nukkumaan!
Eikä ees mitään ihmeempää tapahtunu,joskus on vaan
 tälläsiä päiviä et kaikki pikkuasiatkin ärsyttää!
Onneksi huomenna on vapaapäivä!




Ja onneksi yhtä pienetkin asiat saa taas hyvälle tuulelle!:)
Syksyn ensimmäiset glögit juotu!


Virittelin tänään yhdet (syksy)valotkin paikolleen!
Musta tuntuu et oon jo vähän myöhässä?!
Viime vuonna mulla oli jo kuukausi sitten ekat valot purkissa!

Mukavaa iltaa!:)

24 kommenttia:

  1. Ihana keittiö teillä. <3 Ja glögiä, nam! :P Meillä myös nuo glögikupit, eikä ollu ees pahan hintasetkaan, muistaakseni euron kappale abc:llä. :) Ostitko säkin ne sieltä? Nyt kuntopyörän selkään ja sit alkaakin se kaisan ohjelma. Meinaatko katsoa? Mukavaa iltaa! <3

    Ps. Jotku päivät on vaan ihan syvältä heti aamusta. Jännä juttu? :D

    VastaaPoista
  2. Minäki mietin josko viikonloppuna tekasis ekat tortut ;). Taian olla vähän aikasessa! Huomenna haen Hullareilta ekat joululahjat :D.

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, glögiä, täytyykin viikonloppuna viimeistään juoda ekat glögit! :)

    VastaaPoista
  4. Kivan näköistä teidän keittiössä!
    Meillä on kans nuo samat glögi-lasit. Pitäis vissiin ottaa ne pikku hiljaa ylähyllyltä alemmas käyttöön. ;)

    VastaaPoista
  5. Juu, jotkut päivät on vaan aika syvältä. Mulla alkoi tämä päivä huonosti (tai no meikäläisen aamu taitaa mennä aika vähällä pieleen), ei mulla ollut kuin auton avaimet hukassa yms pientä, mutta heti alkoi risomaan.
    Onneksi työpäivän päätteeksi pääsi kampaajalle rentoutumaan ja sitten hain vielä pizzat, niin jopas tulikin ihan hyvä päivä!
    Nättiä teillä!!

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana keittiö!!! oon aivan kateellinen! Jospa mullakin joskus sitten ;D
    Minullakin oli tarkoitus alkaa laittamaan jo valoja purkkiin, mutta päätinkin laittaa ekstra annoksen kynttilöitä :))

    VastaaPoista
  7. Mitä mitä MITÄ!!! Onko joku ehtinyt juomaan glögiä ennen minua..oho :)
    Minäkin aloittelen tuon glögin kanssa aikas ajoissa mutta ilmeisesti ennätit ennen minua..(ei muuten ole juolahtanut mieleeni koko juoma vielä ollenkaan).. Mukavata syssyä!!

    VastaaPoista
  8. Hei

    teillä on tosi kaunis keittiö! Meillä on keittiöremontti jo paperilla tehtynä ja tositoimiin pääsemme ensi kuun alussa. Teillä on mielenkiintoinen liesi. Onko toinen osio parila vai mikä? Haluaisin meille parilan, mutta miehen mielestä se vie liikaa tilaa. Tuo olisi loistava vaihtoehto.

    Terveisin
    Tarja

    VastaaPoista
  9. Ihana kuulla,ettäjoku on jo juonut glögiä! <3 Nimittäin minä olen jo samaa himoinnut salaa,mutta en ole kehdannut ääneen sanoa! Mutta nyt uskallan jo varmasti maistaakin :)

    VastaaPoista
  10. Uh-huh, ai glögit jo juotu... on ollut niin kuuma ja pitkä kesä, että syksy tuntuu jäävän kokonaan välistä... itellä ei ole vielä yhtään jouluun virittäytymisfiilis, mutta kyllä se sieltä varmaan pian paukahtaa päälle :-)

    VastaaPoista
  11. Ihana muistutus glögistä. KIITOS!! Glögillä paranee pahempikin päivä. Kokeile pikkuterästystä kans =D

    VastaaPoista
  12. mullakin syksyvaloproggis meneillään. saa nähdä tuleeko kiva. :)
    oon ihastellut noita samoja mustia lyhtyjä. <3
    kivaa päivää!

    VastaaPoista
  13. Arvaappas vain kuinka paljon kävi tekemään mieli glögiä?! ja mun pitää vielä ostaa jotkut kivat glögi kipposetkin..

    Mäkään en ole vielä valoja viritellyt, hiljaa hyvä tulee ;)

    VastaaPoista
  14. Täyttyykin lähteä glögikaupoile, kiitti vaan ;)

    VastaaPoista
  15. Ihana keittiö! Meille on tulossa keittiöremppa ja siks onkin ihana katella toisten keittiöitä ja ammentaa ideoita.

    Voi.. glögiä.. mäkin haluun! Ehkä tänään ostettava:)

    -Riikka-

    VastaaPoista
  16. naana,kiitos! <3 Mä taisin ostaa nuo cm:stä..en muista mitä ne maksoi!Enemmän ku euron kuitenkin!
    Joo niimpä,miten jotkut päivät alkaa tökkiä heti aamusta!?

    Saila,oi nam joulutorttuja...mä ootan et saan niitä taas töissä,sielä ne on maailman parhaimpia!:D

    Enna,glögi on ihanaa!Viime jouluna tais tulla juotua kiintiö täyteen kun nyt ei tehny koko kesänä sitä mieli!

    pellavaunelmia,kiitos!<3

    kamomilla,kiitos! <3

    Nipsux,niimpä,jotkut päivät vaan mennä heti aamusta huonosti!Mua oikeestaan ärsytti eilen eniten työpäivä!Siellä oli kaikilla huono päivä!:D

    suvis,kiitos! <3

    Sara,hih ehdimpäs!:D Ja tuo glögi oli kaapissa maanataista asti!:D Heti ostin kun tuli kauppaan myyntiin!Mukavaa syksyä sinnekkin!

    Tarja ja Kalevi,Joo se on parila!Jääny tosi vähälle käytölle,haluisin myydä tuon pois ja tilalle kaasulieden!

    Milky,maistamaan vain!:)

    Marsa,mullakaan ei oo kauheesti vielä joulu ollut mielessä,ehkä se tästä lähtee!:)

    Hanni,niin paranee!<3

    TIINA,laitahan äkkiä kuva valoproggigsesta!Kivaa kun kaapin perukoilta löytyy vanhoja lyhtyjä joita ei oo muistanutkaan olevan olemassa!:D

    Jasmiina,juu ehtiihän sitä kovasti vielä!:)

    Hanna,heh!Ole hyvä!:D

    Elämää äitinä,voi kiitos! <3

    Riikka,kiitos! <3

    VastaaPoista
  17. Hallo!
    I love your blog and your style.
    Unfortunatly i don´t understand a word, but you have lovely pictures.
    Have a nice weekend!
    Love Lotta from Sweden

    VastaaPoista
  18. Jep, sellasia päiviä vaan on, että kaikki ärsyttää ihan ilman mitään syytä. Ja se taas ärsyttää, kun ärsyttää ;D
    Kivan näköistä teidän köökissä!
    No et ole myöhässä "syysvalojen" kanssa. Mulla on tavannut näihin aikoihin olla jotkut söherrykset jossain,esim juuri lasipurkissa, mutta nyt ei! Eli mä oon myöhässä ;) Apua :D

    VastaaPoista
  19. Meilläkin on jo glögilasit kaivettu naftaliinista, ehkäpä viikonloppuna pääsee jo vähän maistamaankin :)

    Kauniit lyhdyt muuten sulla pöydällä!

    Glögintuoksuista viikonloppua toivottelee

    New England Rose blogista Valkeat Unelmat

    VastaaPoista
  20. Lotta, thank you,again!! <3

    Naksu,Jep,se ärsyttää että ärsyttää!!Onneks tuollasia päiviä on harvoin että ärsyttää tosi paljon ja melkein kokopäivän!:D

    New England rose,Kiitos!Glögi on ihanaa!Meillä tykkäs pikku poitsukin!Täytyy ostaa lisää viikonlopuksi!:) nam!

    VastaaPoista
  21. Vai, että tyhmä päivä.. No, täällä oli tänään. Aamu alkoi sillä, että mulla jäi sormet tv-tason pintalevyn ja oven väliin, kun Aatumme meidän tempas oven auki justiinsa, kun mä olin tarrannut siihen pahkuran tasoon siirtääkseni sitä. Arvaas, jotta paljonko kovaa mä huudahdin. Nyt jo naurattaa, sillä hetkellä ei.

    En mitenkään oo iloinen sun tyhmästä päivästä, mutta kävi kummiskin omaa sellasta piristämään tää sun postaus. :)

    Olkoon huominen vähemmän tyhmä... :D

    P.S. Mä niin huokaillen täällä ihastelen yhä vaan teitin kotia. Oi, oi, että se on sit ihana!!!

    VastaaPoista
  22. Titta, ai ai ai!!Uskon että sattui!!:/
    Joo joskus noita tyhmiä päiviä vain on vaikkei ois mitään aihettakaan!Onneksi harvemmin!:)

    Kiitos mukavasta kommentista!:)

    VastaaPoista