torstai 13. lokakuuta 2011

Syksyn haaveita!

Sain kivan haasteen Ennalta!

"Koska haluan ehdottomasti tietää mitkä ovat olleet teidän syksyjenne ihastuksen kohteita, ajattelinkin haastaa teistä muutaman tekemään vastaavanlaisen postauksen. Esittele siis postauksessasi joko enemmän tai vähemmän tarkasti ne neljä juttua, jotka ovat kuluvan syksyn aikana olleet joko ostoslistallasi tai haaveissasi. Linkitä postauksesi sen jälkeen tämän postauksen kommenttiboksiin, jotta pääsemme ihastelemaan toistemme syksyhimotuksia."

Tässäpä mun 4 tämän syksyn himotusta/haavetta!

Tästä oon haaveillu jo vuosia..enkä tiedä onko
 se tämän syksyn juttu mutta enemmän
ja enemmän se on nyt taas mielessä pyörinyt koska
siellä leipomolla oli tuollainen,
mutta se oli rikki..arvatkaa harmittaako!!
Tuo väri ois herkku mutta ehkä mä kuitenkin
valkoisen ottaisin..Joulupukkii.....;)

Tätäkin oon miettiny jo jonkin aikaa keittiöön ikkunan eteen, 
tason tilalle tuollainen penkki..
 Ei kai tuota nyt niin vaikee oisi toteuttaa!?

Mustat perussaappat oli ostoslistalla ja ne löytyi cm:stä!
Ilman korkoa mulle kiitos,en vaan osaa kävellä sellaisilla!:D
Pitkävartisen sukat on ihania!Nappisukat lindexiltä!
Takki Vero Modasta.


 


Mä annan haasteen eteenpäin 

Polkadot Hannille
Kahvit Taikulla Taikulle
Annalaan AnnaO:lle
Saltunraitin aNNalle!

19 kommenttia:

  1. Eihän tollanen penkki-idea oo vaikea toteuttaa, eihän? ;) vasara ja nauloja!

    VastaaPoista
  2. Ihanat ostokset ja ideat! Tuommosesta penkki-ideasta mäkin haaveilen. <3

    VastaaPoista
  3. Tuo yleiskone on ihana, sama on ollut haaveissa, mut toi mun nykyinen ei vaan mee millään rikki!!!
    Yllättävän kivoja kenkiä löytyy perusmarketeista :)

    VastaaPoista
  4. Juuri samasta koneesta ja samalla värillä haaveilen. Olen haaveillut jo vuosia! Tuollaisen aion hankkia, tuli mikä tuli.
    Mun vanha Philips vaan pelittää edelleen.Ollut kovassa käytössä kohta 11vuotta ja se on meille tullut käytettynä. Voisiko se nyt vaan posahtaa, kiitos!

    VastaaPoista
  5. Jasmiina,no ei voi olla!!:)

    naana,kiitos!

    Marika,Voiskos se vaikka vahingossa pudota!?:D

    anrinko,Juu,pitkä haave!Vielä se joskus toteutuu!tuo turkoosi on ihana väri mut en varmaan sitä ottais..tykkäisin valkoisesta tai punaisesta..toisaalta mustakin..hmm...tulee vielä valinnan vaikeus!

    VastaaPoista
  6. Mukavia syyshaaveita.
    Kyllä on herkku väri tossa koneessa! :)

    VastaaPoista
  7. Toi KitchenAid -kone on munkin haaveissa ja juuri tuossa värissä. Eihän sillä värillä sinänsä mitään väliä ole, mutta on se kiva jos kodinkonekin on sen värinen mistä tykkää. Pinkki ja punainen on kans jees. Onhan tuolla hintaa, mutta jos kone kestää, niin kyllä siihen haluaa myös panostaa.

    VastaaPoista
  8. Ensimmäistä kertaa sun blogissa, hieno on:) Mulla on kyseinen yleiskone punaisena, pyysin viime jouluna pukilta. Varoituksena kerron, että viime vuonna toimitus jonkun nettikaupan välityksellä kesti pari kuukautta, joten jos jouluksi haluaa, niin tilauksia nyt vaan menemään:) Nyt mun toiveissa on taas keittiötavaraa, haluaisin 10 litran teräskattilan ja valurautaisen lettupannun...kattila helpottamaan säilömistä ja lettupannu puhtaasti herkutteluun;) Ja yleiskone on odottelun arvoinen!

    VastaaPoista
  9. Hienoja haaveita. Oliko tämä niinkus "Kirje joulupukille"? ;)
    Mä haaveilen vaaleansinisestä sähkövatkaimesta. Ei vaan ole vielä vastaan tullut.
    T: nimim. sitä oikeaa odotellessa

    VastaaPoista
  10. Mä tarviin uudet kengät, just tollaset korottomat saappaat. En vaan ole jaksanut mennä etsimään... :)

    VastaaPoista
  11. Yleiskone ♥♥
    Tilasin juuri suht samanlaisen takin itselleni h&m:ltä, kivat nuo saappaat ja sukat :)

    VastaaPoista
  12. Niin ja kiitos haasteesta, palaan siihen viikonloppuna :)

    VastaaPoista
  13. Toi yleiskone <3 <3, ihanan värinenkin vielä!! ihanat kengät ja takki :O)! Mulla löytyy tuonlaiset kengät (andiamosta) luonnonvalkoisina ja takki on myös samantyylinen, mutta harmaa, JC:stä!!

    VastaaPoista
  14. Senni,Eiks oo herkku väri:)

    I'm lacking,Just jossain lehdessä näin vaaleenpunasen,voi vitsi sekin oli ihana! <3 Joo onhan se kallis mutta kestää varmasti pitkään!

    Elämää äitinä,Kiitos!

    AnnaW,Kiitos!Ihan varmasti on odottelun arvoinen kone!

    Nipsux,Hih no ei oikeestaan!:D Mä varmaan ostan tuon yleiskoneen ite joskus!Ja jos haluan tuon penki ikkunan eteen,alkaa loppua laskutila yleiskoneelta!:D
    Katsotaan..!

    Päivi,Cm:ssä oli muitakin kivoja!:)

    AnnaO,Jää ootteleen sun listaa!:)

    Minna,hei samis!:D takin ostin jo kk sitten,kyllä pitää olla ajoissa talvitakin kanssa!

    Plää kohta töihin!:P Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  15. Kiitti hasteesta! Vastasinkin jo siihen! Kivaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
  16. Kiitos haasteesta! Kivaa vaihtelua tällainen tunnustusten sijaan =D
    Koitan tehdä postauksen tästä aiheesta mahd. pian =D

    VastaaPoista
  17. Kiitos haasteesta :) Linkistä mun himotuksiin ;)

    http://saltunraitti.blogspot.com/2011/10/himotushaaste.html

    VastaaPoista
  18. Tuolla on minun haavelistani ;)
    http://annan-annala.blogspot.com/2011/11/haave-haaste.html

    VastaaPoista