maanantai 24. lokakuuta 2011

Toilet

Moi moi!

Synttärijuhlat on juhlittu ja sankari on onnellinen lahjoistaan!Poitsu fanittaa autot leffaa ja kaikki salama kama on ihan lempparia!Salama juttuja tulikin jokaisesta paketista ja niitä on osteltu jo pukin pussiinkin...!
Mäkin vihdoin ryhdistäydyin joulujuttujen kans ja lahjojen ostelu on aloitettu!
Klik klik vaan koreihin nettikaupoissa!:)

Pikkuveskiin ostin mustan räsymaton ja oon niin ihastunu siihen että haaveilen räsymattoa eteiseenkin ja keittiöön ois superihana jouluksi sellainen missä ois paljon punaista...!
Täytyy metsästää kirppareilta josko sellainen tulis jossain vastaan!


Otin muutaman kuvan veskistä kun joku joskus kyseli kuvia täältä..
hankala kuvattava kun on niin pieni tila!




Mulle soitti tänään niin hyvä lehtikauppias että!Sanoin heti kun tajusin millä asialla on että en oo kiinnostunu enkä tilaa mitään ja melkein jo löin luuria korvaan mutta kuuntelin sitten kuitenkin loppuun ja niin vain sai myityä mulle avotakan muutamaksi kuukaudeksi!:D Siitä sitten lopuks höpistiin jo blogeistakin ja kertoi vaimonsakin käyvän Sisustuskauppa Sapirassa jne.. :D 


Menispä oikein äkkiä tämä viikko!
Lauantaina mennään tyttöjen kanssa Chisun keikalle!!:)


36 kommenttia:

  1. ompa söpö pikkuwc! hoitajana silmään pisti pikkuinen ensiapulaatikko:)
    tervetuloa vastavierailulle uudenuutukaiseen blogiini
    http://koivukujanriikka.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. sinulla on kiva blogi ja hyvä sisustus "silmä" :)

    VastaaPoista
  3. Kodikas veski teillä. Iso peili on varmasti käytännön kannalta tosi kätevä ja tilaakin se laajentaa kivasti.

    VastaaPoista
  4. Oi Chisu. Olin keikalla viime torstaina.. oi oi, suosittelen. Mahtava, loistava!!!!

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttä vessassa! Ja komppaan Chisun loistavuutta!

    VastaaPoista
  6. Såå fina och mysiga detaljer du har på toaletten! Blev nyfiken på tapeten/väggen (?!) som syns via spegeln ut i dörröppningen. Gillar färgerna/mönstret :)
    Kram Helena

    VastaaPoista
  7. Söpö matto :) Harmi etten päässy keikalle mukaan =/ Toisella kertaa jotain muuta sitten ;)

    VastaaPoista
  8. Kaunista niinkuin aina=D Meillä täyttää tytsy ens viikolla 8-vee ja yks lahjatoive oli Chisun uusin,sabotagea laulaa lurauttelee päivittäin=D

    VastaaPoista
  9. Kaunis vessa, ja kivanvärinen matto!
    Kiva tuo verho allastasossa. :)

    VastaaPoista
  10. Kiva matto! Mukavaa ja nopeaa viikkoa sulle! On se lehtimyyjä ollut taitava =D

    VastaaPoista
  11. Ihana & kaunis pikkuvessa. Himoitsisin vessaan tuommoista isoa peiliä, mutta meillä ei mahdu edes sen vertaa... ;) Chisu on kyllä niiiiiiin hyvä! Hyvää keikkaa, lucky you!

    VastaaPoista
  12. Kaunis WC. Minä olen ollu nyt kovana noiden puhelinmyyjien kanssa. Kaikkensa ne yrittää mut kun en ennätä lehtiä lukemaan (paitsi sisustus). ;)

    VastaaPoista
  13. Mä kuulin kaverilta uuden vinkin, miten pääsee nopeasti eroon. Pitää heti alkuun sanoa, että anteeks, mutta minulla on suoramarkkinointikielto.. Kuulemma se tehoa.
    Siis ei siinä mitään henkilökohtaista, työtä hekin vaan teevät, mutta heikolla ihmisellä (kuten mä), jolla on muutenkin laskuja kasattain, on pakko käyttää mitä tahansa keinoa jotta pystyis olemaan tilaamatta. :))

    VastaaPoista
  14. Onnea vielä multakin Vilille! Aika rientää...meidänkin neiti juhlii jo kakkosta ensi kuussa!

    Upeita löytöjä olit tehnyt edellisessä myös, sydänkulhot veivät mun sydämen ehkä eniten, vaikka kaikki olivat ihania ;) !

    Munkin tekee jo mieli pikkuhiljaa laitella joulujuttuja esille, ihan vähän vain, hih ;) Koitan malttaa mieleni vielä hetken, mutta tuskin kauaa pystyn..

    Nätti toiletti teillä, klein aber fein, sanois saksalainen ;D

    VastaaPoista
  15. Todella kaunis wc! :)
    Ja ihan huippu lehtimyjä :D

    VastaaPoista
  16. Jos veskistä voi nyt näin sanoa, niin sanoisin, että erittäin viihtyisä vessa teillä, mä varmaan viihtyisin siellä pitkäään ihan vain ihastelemassa kaikkia kauniita tavaroita:)

    VastaaPoista
  17. Oi miten ihana vessa, todella viihtyisä! Meillä vessat on ainoa, mistä en ole ottanut blogiini kuvia. Eivät ole nimittäin minunmakuiset, mutta kuitenkin sen verran siistit ja vain muutaman vuoden vanhat ettei uusiksikaan viitsi tehdä. Tosin pieniä tuunauksia olen niihin jo miettinyt, joista ajattelin alkaa puhumaan miehelleni keittiörempan jälkeen. Mutta sshhh, ei kerrota siitä vielä häenlle.;)

    VastaaPoista
  18. Söpis wc :)
    Se kisun uus biisikin on aivan ihana, kivaa keikkaa!

    VastaaPoista
  19. Tosi kaunis vessa, ja chisun keikka kuulostaa mahtavalta! Siinä on upea laulaja!

    VastaaPoista
  20. Hei Niina, tulin vastavierailulle, ihana blogi sinulla:) Jään myös lukijaksi.
    Niin ja Ikeassa oli muuten ihania punaisia mattoja ;)

    VastaaPoista
  21. Minua on helppo koukuttaa evullusilla lehtitarjouksilla ja tillaajalahajoilla :)

    VastaaPoista
  22. Ihanan sulonen ja kodikas vessa :) Jos nuin voi veskistä sanoa :)

    VastaaPoista
  23. ihana söpöinen veski! ja mahtavan kivaa keikkaa!

    VastaaPoista
  24. Oi miten kaunis pieni wc :)
    Mä oon niin kade tosta chisun keikasta, pitäkäähän hauskaa!

    VastaaPoista
  25. Kodikas wc. Ihana tuo allas ja peili!
    Minäkin haaveilen pääsystä tuonne lauantain Chisun keikalle, saas nähdä kuinka jaksaa, kun ensin mennään katsoon vampyyrejä teatteriin :) Chisu on niin taitava ja viime keikkakin oli mahtava.

    VastaaPoista
  26. Arg mä vastasin teille ihan jokaiselle ja sitten netti meni poikki!!!!:/

    Kiitos kiitos kaikille viesteistänne!!:)

    Tuun raportoimaan keikasta,ihan varmasti tulee olemaan hyvä!:)

    Mukavaa loppuviikkoa!<3

    VastaaPoista
  27. Aaarrgg! Mä oon unohtanu kommentoida teidän ihanaa veskiä :O) Kiva toi tapetti ja verho on osuva tuohon tason alle, taidan napata idean ja laittaa meidänkin pikkuvessaan sen alaosan piiloon :D <3!

    VastaaPoista
  28. Tosi ihana vessa!
    Hyvällä maulla sisustettu. Kaunista!

    Hyvää keikkaa!

    VastaaPoista
  29. Yli söpö vessa :)
    Meilläkin pikkuinen wc ja remppaaa ois sinnekin tarkoitus tehdä, joskus sitten ;)

    VastaaPoista
  30. Ensimmäistä kertaa kurkkaamassa :) Todella kodikas wc, ja räsymatto todella sympaattinen! Jäänpä lueskelemaan :)

    VastaaPoista
  31. Voi, teillä on kaunista! Vessassakin :D

    Mistä löytyy tuollainen kerrokarkkivatisysteemi, joka on tuolla aiemmassa postauksessa karkkikippona? Mun tarvii saada tuommoinen!

    Mä en kestä, blogistaniassa kaikilla on jo jouluvalmistelut ja lahjaostokset hyvässä vauhdissa ja mä en ole tehnyt MITÄÄN. Kääk. Se yksi sydänkoriste ja kesällä löydetyt verhot eivät paljoa lämmitä kun kaikki lahjat ovat vielä miettimättäkin.

    VastaaPoista
  32. Moikka Ninnuska,purkit on Riviera Maisonin,löytyy liikkeistä jotka myy k.o merkkiä!:)

    VastaaPoista