sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Remppa sneak peak ja blogin osoitteesta vielä..


Jippii tänään jatkuu taas remppa! Kuvasta saakin aika hyvin jo esimakua mitä täällä puuhaillaan!?
Mä oon niin tyytyväinen ja rakastunut jo tähän puolivalmiiseen ja voisin vaan tuijottaa tuota yhtä, lähes valmista nurkkaa..

Sitten se blogiosoite, sähläilin tuossa viikolla tämän osoitteeni kanssa kun en saanut vanhaa osoitetta linkitetyksi facebookkiin suoraan ja nyt uusi osoite on siis :


Ilman tuota mun sähläystä tämä osoite päivittyisi automaattisesti teidän blogien sivupalkkiin mutta koska se pikkuisen muttui niin nyt ei..
Sain tästä kyselyä ja pahoittelen kovasti, mun moka! Jos siis haluatte että uudet postaukset näkyvät listoillanne niin tuo uusi osoite täytyy tallettaa muistiin. 

Tuulista sunnuntaita!


20 kommenttia:

  1. Vautsi, hyvältä näyttää.
    Mä olen miettinyt jotain tiilisysteemiä/laattaa meidän kodariin, kun siinä on saunanmuuri, johon haluaisin jotain muuta kun maalia. Jään odottelemaan lisäkuvia!
    -k-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)
      Laitan heti lisää kuvia kun on valmista. Vielä riittää saumattavaa :)

      Poista
  2. Toivottavasti saatte rempan hyvin loppuun :-)

    Uusi osoite päivitetty :-)

    Mukavaa sunnuntaita ♡

    VastaaPoista
  3. Lisäkuvia pian!!! Lupaavalta näyttää jo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee heti kun valmista!:) toivottavasti vielä tällä viikolla.

      Poista
  4. Oi, ihanalta näyttää! :) Lisäkuvia odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti pääsen viimeistään viikonloppuna räpsimään lisää kuvia!:)

      Poista
  5. Vau!! Toivottavasti kohta nähään lisää kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Päivittelin uuden osoitteen lukulistalle :)
    Mielenkiintoista nähdä minkälainen lopputulos tulee.

    VastaaPoista
  7. Ihana blogilöytö, innolla jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
  8. Täytyypä käydä vaihtamassa osoite blogloviniin, niin pysyn kärryillä postauksistasi! Remppapäivityksiä odotellessa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne ei kai vielä pystyny vaihtaan tätä uutta osoitetta, haku ei sitä vielä löytänyt. Mä oon niin pihalla muistaku fb tai bloggerin kautta blogin seurailuista mut yritän muistaa laittaa tuonkin kuntoon :)

      Poista