tiistai 16. heinäkuuta 2013

Lisää mustavalkoista keittiöön

DSC_6062.jpg



Käytiin Dublinin reissulla yhtenä päivänä Ikeassa. Hinnat oli siellä hieman kalliimmat mitä suomessa mutta eipä mun ollut sieltä aikomustakaan mitään suomeen rehata, pari juttua bongasin jotka kävin sitten kotimatkalla hakemassa Tampereen ikeasta. Keittiöön uus matto ja tälläkertaa muovinen. Mä oon tänä kesänä pessy sen tuossa aikaisemmin olleen jo kahteen kertaan ja aina siinä on jotain suttua. Tuo matto maksoi vain kympin ja on paljon helpompi pitää puhtaana :) Mä tykkään! Aikaisemmin keittiössä ollut matto taitaa päätyä kylppäriin.



DSC_6068.jpg



DSC_6082.jpg



Matkalla piipahdin Tigerissakin ja sieltä jäi käteen 3 harlekiini kulhoa :) 



Maustepurkit Dublinista ja samanlaiset purnukat laitetaan lähipäivinä fb:n arvontaankin. Ja arvotaan lisäksi jotain muutakin, pysykää kuulolla ;)



Vaaleanpunainen kulho fb sivuilla jo viime viikolla vilahtikin ja tuon juomapullonkin ostin.



DSC_6076.jpg



Pieni kermakko ja söpö purnukka myöskin irlannin tuliaisia. 



DSC_6079.jpg



 



Mä ootan jo niin syksyä!Tiedän, vasta heinäkuun puoliväli mut silti.. Nää viileät päivät on ollu aika kivoja..:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti