keskiviikko 18. syyskuuta 2013

✩ TähtiDIY ja musta naulakko ✩

DSC_6807.jpg



Oon eilen ja tänään livahtanu töistä puolitoista tuntia ennakkoon hoitelemaan flunssaista poikasta kotiin ja päästämään miehen iltavuoroon. Päivät on tuntuneet tosi paljon pitemmiltä tuon 1,5 tunnin ansiosta. Kuuden tunnin työpäivät siis sopis mulle ihan mainiosti!:) Ja oon kyllä sitä mieltä et raskaana olevalle tuonpituinen työpäivä ois ihan ehdoton maksimi ja oikeestaan sekin voitais vaikka vielä puolittaa!



Eilen illalla askarreltiin askartelutaikinasta. Mä tein tähtiä ja Vili kissoja joita koristeli vielä strösseleillä. Mun tähtinauha ei onnistunu ihan niinku ajattelin mut ihan kiva siitä tuli ja näin kaukaa kuvattuna se näyttää ihan hyvältä. Muutama tähti jäi vielä ja niistä ajattelin tehdä samanlaisen nauhan ja ehkäpä suihkia tähdet vielä mustalla, valkoiselle seinälle sellainen ois kiva. 



DSC_6806.jpg



Lauantaina ostin 3 peruspuunväristä naulakkoa jotka maalasin mustaksi ja ne ruuvattiin vierekkäin portaikon seinälle. Naulakkoon ripustin keittiössä olleen lyhdyn tähtivaloineen roikkumaan, nyt näkee hiippailla aamullakin portaissa eikä tarvi sytytellä valoja päälle :) 



DSC_6815.jpg



Sjokisille vinkvink, sopurahassa tuoksutuikkuja euron paketti!:) 



DSC_6804.jpg



Nyt pikapikaa vähän siivoiluja, kohta saadaan kamuja kylään :) 



Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti