sunnuntai 19. toukokuuta 2013

DIY Vanhasta ikkunankarmista kukkalaatikko

DSC_5709.jpg



Helteistä helluntaita!



Eilen kävin ostamassa pari harkkoa tämän viimeisimmän "tuunailun" alle. Sain vanhempieni remppaprojektista vanhan ikkunan karmeineen ja pitkään mietin mitä siitä keksisin. Milavidassa näinkin samantyyppisen jossa oli sisällä kaikenlaista myytävää sisustustavaraa.



Mä täytin oman karmini kesäkukilla ja tästä tuli mun mielestä tosi ihana <3 Tänäänkin join aamukahvit patiolla ja naksuttelin samalla dymolla parit tekstit kukkien joukkoon. En tehnyt karmille yhtään mitään, ikkunan reunat on ihanan punaiset mutta ne jää vähän piiloon. Mua on nyt muutenkin alkanut vähän harmittaa tosi monen kirppiskalusteen kohtalo jotka oon menny sutimaan valkoiseksi, nyt tykkäisin niistä ihan alkuperäisen värisinä. Vaikkei siis valkoisessa värissä mitään vikaa ole, mut meillä on esim. yks vanha pikkupenkki joka oli kans joku punainen ja maali vähän lohkeillut,  nyt tykkäisin siitä punaisena!:) 



DSC_5701.jpg



Eilen ja tänään oon ostellu vielä vähän lisää kukkia ja sipuleita ja siemeniä ja anoppilasta haettiin eilen taas kuorma istutettavaa. Tänä kesänä mä yritän tosissani saada pihan kukoistamaan!:) 



DSC_5703.jpg



DSC_5706.jpg



DSC_5702.jpg



Eilen kokkailtiin ulkona muurinpohjalettu pannulla superhyvää broiskuwokkia ja tänäänkin kuumennetaan sama pannu. Ootteko muuten jo huomannu et Lidlistä saa nykyään siellä paistettuja sämpylöitä, croisantteja, ciabattaa,donitseja...ja ne on tosi edullisia ja niin hyviä!Suosittelen maistamaan!Musta on tullu jo melkein vakiasiakas siellä kaupassa!Oon käyny siellä viimesen kuukauden aikana varmaan jo useemmin kuin koko sen olemassa olon aikana yhteensä!



DSC_5699.jpg



 



DSC_5702.jpg



Mulla ois enää ens viikko töitä ja sitten reilu parin kuukauden kesäloma <3 Ihanaa!Voi kun oiskin tälläisiä ilmoja koko kesä..<3  Oon täällä jo kirjoitellu vähän työlistaa itelleni mitä ainakin täytyy saada tehtyä sisällä sadepäivinä!



DSC_5699.jpg



Tilasin itelleni hauskan kesäkassin, siis kerholaukku äidille!:) No kyllähän niitä voi olla aikusillakin, eiks voikkin?!



DSC_5697.jpg 



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti