torstai 2. toukokuuta 2013

Uusia suunnitelmia olkkariin


51820bb589ac611831000007.jpg

Muiskis ihanaiset!

Miten teidän vappu meni?! Mä en käsitä minne mun supervastustuskyky on kadonnut kun vietin vappua oksutaudissa, jo toinen kerta sitä tautia tänä vuonna. Tiistai-iltana se iski ja eilinen päivä kului ihan täysin sohvan pohjalla nukkuen ja vanhoja nauhoituksia telkkarista katellen. Nyt olo on onneksi taas ihan normaali. 

51820ba189ac61f333000002.jpg

Ehdin tiistaina ennen taudin iskua vaihtaa sohvaan päällisen ja ottaa verhot pois olkkaristakin. Seinät ois tarkoitus täällä maalata ja uus sohvapöytäkin on etsinnässä, tiedän just millaisen haluan mut oon varautunu et joudun sitä pitkäänkin kirppareilta metsästää. Valokuva kollaasista tykkään ja se tulee jäämään, kuvia vois lisätä enemmänkin jos ja kun verhot ei tule takaisin,no ei ainakaan ihan heti! Saapa nähdä saanko tästä huoneesta muokkailtua sellaisen mitä oon ajatellut!

51820bca89ac61c733000010.jpg

Suuret kiitokset kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille!<3 :') Mulla on kyllä ihan parhaat lukijat <3 Jos ei näillä tsempeillä yhtä syöpää nujerreta niin ei sitten millään!<3 Kiitos myös sähköposteista, vertaistuki tälläisessä tilanteessa on tosi tärkeää. 

51820b9e89ac617f34000002.jpg

Mukavaa torstaita!Mä lähden tsekkaamaan kirpparit jos se unelmen pöytä jo jossain oottelis!:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti