tiistai 7. toukokuuta 2013

Räpsyt keittiöstä ja jutut ihan muualta!

DSC_5519.jpg



Se ois niinku torstai, taas, siis tavallaan!Ja sehän sopii!:)



Kävin tänään hierojalla, mikä ihana tunne kun pää taas kääntyy molempiin suuntiin!Pidin ihan liian pitkän tauon tässä välissä mutta nyt on taas sekin tilanne korjattu ja uudet ajat taas buukattuna aina vähintään 2 kertaa eteenpäin. Hieronnan jälkeen ei sitten voinutkaan tehdä oikeen mitään, päätin tosiaan etten tee yhtään mitään vaikka mieli ois tehnyt jatkaa pihaprojektia. 



Kävinkin pihalla pyörimäs kameran kans mut eihän niitä kuvia täälä kehtaa julkaista!Ehkä sitten kun on vähän valmiimpaa. Lupaan kyllä laittaa muutamat räpsyt takapihalta jossa oon sen lapion kans riehunut ja poistanut nurmikkoa,sitten kun se on täysin valmis. Ja patiosta ja terassista tulee juttua varmasti moneen kertaan. :) 



DSC_5513.jpg



Käytiin koko porukka kaupassa, ihan pikaisella reissulla hakemassa ruokaa, maalia ja maalaustarvikkeita ja pation projektia varten pari juttua.Ja siinä se ilta sitten menikin, ihan siis "toosi pikaisesti käytiin" ;) Jos mä kävisin yksin, oisin tosi nopee, hakisin vaan ne mitä pitää ja äkkiä kotiin..mutta mies tykkää katella ja funtsia ja vertailla.. ja mä oon aina se joka nojailee kärryihin että mennään jo, näin käy jopa Ikeassa! Eli jos törmäätte tälläiseen kärsimättömän näköiseen tyyppiin niin se oon sitte mä!:D 



DSC_5527.jpg



Kuvat räpsyjä taas keittiöstä eikä liity tähän mitenkään!



Huomiselle ohjelmassa siivousta ja kaverin luona kyläilyä ja hänen pikkuisen vauvan nuuskutusta <3



Torstaille luvattiin sadepäivää ja silloin tartutaan maalitelaan!



DSC_5533.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti