keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Ihan pihalla!

DSC_5656.jpg



Ai että oon niin tyytyväinen! Sain hurjasti pihalla tänään aikaan. Takapihalla on aika iso penkki jonka ympärystästä oon kaivanut nurtsia pois. Tänään sain melkein kokonaan reunustettua penkin soralla sekä revittyä lähes kaikki rikkaruohot penkistä pois. Ja vitsit, siellä olikin aika paljon kukkien alkuja, jotain sipuleitakin maasta puskee. Anoppi tuli käymään mukanaan kassillinen kasveja ja ne istutettiin penkkiin. Huomenna käyn ostamassa vielä jotain, laitan ylös noita teidän ehdottelemia juttuja. Suuret kiitokset niistä!:)



DSC_5657.jpg



Mä tykkään kovasti tiilistä pihalla ja niitä löytyykin muutamastakin paikasta, takapihan ulkovalojen ympäriltä, yks penkki on niillä kokonaan reunustettu ja sit on noita polkuja. Kaikki tiilet on ulkorakennuksen puretusta savupiipusta. Ja kivistäkin tykkään..niitä täytyy vielä hommata lisää :) Meidän piha on sellainen huoleton(vähä liianki..), mikään ei oo suoras ja kaikki on vähän sinnepäin,mut ei se oo niin tarkkaa!Mä oon oikeesti noiden kasvien kans niin peukalo keskellä kämmentä, haluisin osata mut oon "vähän" laiska kuitenkin..mut pikkuhiljaa alan erottaa rikkaruohoja oikeista kasveista!:D Toivottavasti saan jossain vaiheessa kesää kuvata tuota penkkiä niin että siellä kasvaa ne kukkaset!..



DSC_5663.jpg



Sisällä on melkoinen kaaos kun ollaan vietetty päivät ulkona joten nyt on pakko vähän järkätä paikkoja. Loppuviikolle onkin luvattu tosi lämmintä!:) 



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti